Ok, begrijpelijk, maar dat kan ik nu nog niet goed bekijken Hangt van zoveel dingen af.
Link : http://www.herbergdebrand.nl/ Kamer kost €65,- per nacht zo te zien (tweepersoonsbed) Paard per nacht is €17,50.
Ik zou zeggen : plan gewoon lekker, en ik bekijk later dit jaar hoe mijn financiën / tijd en alles ervoor staan Mocht dat lukken, dan weet ik dat een maand op voorhand wel, en kan ik nog altijd met de Brand zelf overleggen.
Het wordt dan: 2 keer 65 per nacht = 130 euro 2 keer 17,50 per paard per nacht= 35 euro
Ontbijt zit bij de prijs. Avondeten weet ik niet, maar dat kan je zo duur maken als je zelf wilt Mij lijkt het wel leuk om tussen de middag richting dat pannenkoekenrestaurant te rijden
165 euro minimaal voor dat weekend tot nu toe.. Maar daar zit dan wel alles bij (hooi o.a.). Brok zal ik zo ie zo wel zelf meenemen Dat hooi/kuil/voordroog erbij zit vind ik ideaal.
Van Loon is leuk maar niet ideaal voor paard Daar is ook gelegenheid tot paddock/weidegang. Vind ik ook wel fijn
En wat ik in ZT al schreef naar Letiets: je kan altijd kijken of ze last minute nog plek hebben voor jou en Zil. Maar ik wil zelf wel al boeken en een datum uitkiezen.. gaan, doe ik zo ie zo. Al is het alleen (zou ik wel ongezellig vinden , maar wil echt heel graag daar weer rijden )
*ziet topic al voordat Nic kans krijgt om te pmen *
Ik wil heel graag mee Vooral, omdat ik nu helemaal niet meer kan zeggen of ik en Deen het wel gaan redden om naar de Veluwe te gaan i.v.m. met Deen's peesblessure. September vind ik ook de beste optie.
Ik kan in mei zeker nog geen definitieve bevestiging geven. Dat hangt van zoveel dingen af en in mijn geval ook nog van mijn gezondheid. Kortom ik kan juli of augustus pas bevestigen. Als ik toch naar de Veluwe ga, gaat dit sowieso niet door voor mij. Heb ik niet genoeg geld voor.
Vervoer, moet ik echt even bespreken met paps, of hij het ziet zitten om me daar naar toe brengen e.d. Evt voor mijn ouders ook te combineren met weekendje weg.. Maar goed, moet dus eerst even weten of hij het wel ziet zitten, dan weet ik ook iets meer. Laat je het zo snel mogelijk weten
Heeft ook geen haast toch? Ik ga gewoon mee, enige puntje is even het vervoer, moet ik even geregeld krijgen. Voor mij zijn er verder geen andere dingen die nog doorslaggevend zouden zijn, dus ik ga er vanuit dat het allemaal gaat lukken
Ik ga ook gewoon, heb mijn ouders agenda gecheckt en die hebben dan niks staan, moet ze alleen nog mededelen dat ik dan een weekendje wegga.. wat zij doen, moeten ze maar zien
Misschien gaan ze ook weekendje weg, ligt aan situatie.. En anders krijg ik auto wel mee, denk ik of brengen ze me misschien of ... geen idee..