Omdat het er eeeindelijk maar eens van moet komen, een meetingtopic.Wie? KWPN-clubledenWat? MeetenWaar? ...Wanneer? ...Oftewel, hier kunnen we alles even verder bespreken!
Denk dat het bij ons wel kan & mag, maar daar zijn we al eens geweest dus misschien leuk om het nu ergens anders te doen?
Ik wil ook mee! Al moet ik wel even kijken of het haalbaar is qua reizen enz. Ik woon namelijk in Friesland he.
Haha jaaa idd Ik kan wel overdreven apeldoorrrrrrrrns praten, nou Rianne dus Fries, Steph zo limburgs als maar kan enneh verder weet ik het niet Enneh idd, filmpje, bbq, paardrijden zeg u 't allemaal maar!
Ikkeeee!Hier kunnen we evt. BBQ/zwemmen/film kijken ofzoo.. Maar dan moeten we wel wachten tot het mooi weer is
Wanneer is jullie meivakantie? En anders doen we 't gewoon ergens in de zomervakantie ofzo? Maar goed, zoals paardrijden.. Ik kan Marian moeilijk meenemen
Mei vakantie moeten Kiki, Marleen & Ik denk ik leren voor examens?Vorige x hebben we gewoon op de paarden bij ons op stal gereden
Ik ook, maar heb ze hard nodig. En kan er opzich best een dag tussenuit, maar weet niet hoe dat bij Kiek&Marleen zit Wij hadden er destijds 4 op stal waar je allemaal zonder veel moeite op kon stappen & mee weg kon rijden dus dan kun je dat ook doen he
Vera, ja dat is wel mooi dan! Zou opzich wel een optie kunnen zijn Nou , als Kiki ook een dagje kan missen doen we dat gewoon! Maar jullie kennen elkaar allemaal al, of niet?
Ja Rianne, alleen nu hebben we wel 4 paarden, maar 2 fatsoenlijk berijdbaar, 1 net zadelmak en een vervelende shetlander hahaIk ken Stephanie (paar x gezien al), Kiki (en die spreek ik ook veel ), Marleen, AlinaEn dat was het denk ik? Of ben ik nu heel asociaal iemand vergeten..
Yentl, en volgens mij nog iemand... Kijk, ik zou best een dagje kunnen missen in de meivakantie. Maar dan... Moet ik wel meivakantie hebben En ik heb geen meivakantie, dus dat wordt een beetje lastig
Heb jij geen meivakantie ?? Wat is dat dan voor raar iets..Ojaaaa yentl natuurlijk haha, maar dat was voor mij natuurlijk geen 'meeten' meer Iemand voorstel voor een andere data dan?