Boktmeeting op Duindigt? Is al geweest!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-02 16:46

Kan iemand btw morgen een bodyprotector meenemen? Ik heb er geen, maar schijterd als ik ben lijkt het me naast een cap geen overbodige luxe. Ik ben nogal slank, 1.72 lang, dus misschien heeft iemand iets in mijn maat?

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-02 16:49

Ohw ja, als iemandop snelheid kickt; als ik echt niet durf ineens wil ik best wel een stand in. Haha! Maar ben voorzichtig met mijn paardje, en ga hem morgen ook rijden zonder zweep of sporen (ook niet nodig, geloof me) en met niet al te korte teugels, en zou het prettig vinden als iemand anders het ook zo wil proberen. Het lijkt misschien vreemd, maar misschien zijn er wel mensen die het dolgraag willen proberen op Baduh.

prompter

Berichten: 11158
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 17:45

Bubbels, de trainingsbaan was vandaag vrij nat, veel plassen erin, dus ik denk dat je niet echt heel hard zal kunnen. Toch heel veel plezier!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 18:05

Sorry ik heb geen Body protector, misschien ff lenen op duindigt?
Als ik jou was zou ik je beestje ook ff wamr lopen in de padock, dat is de meest geschikte plaats om ff te stappen en misschien ff te draven.

Promptertje was Ilse met jou mee naar Purple? Ze vertelde dat ze O'Really Star had gezien. Was dat niet O'reilly? of O'lucky?
Laatst bijgewerkt door Haagsemeid op 29-12-02 18:09, in het totaal 1 keer bewerkt

prompter

Berichten: 11158
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 18:09

Ja, Ilse was er, en ik denk dat ze O'Reilly Star heeft gezien, die zwarte hengst van Willem vd Pijl. Purple Rain ging super op zijn blote voetjes (was de eerste keer zonder ijzers), de drafbaan was goed, volgende week zondag gaan we weer en half februari kan hij weer kwalificeren.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 18:41

Oohb wat goed Ans! Is het misschien een leuk idee als ik ook een keertje meega? Ben benieuwd hoe Rain het op de baan doet *LOL*

prompter

Berichten: 11158
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 18:47

Tuurlijk mag je een keertje mee Clautje, doe dat dan volgend jaar als hij weer gaat koersen, dan heb je wat meer te zien dan wanneer we alleen gaan trainen. Jammer dat je morgen niet naar Baduh kan gaan kijken!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 18:47

Ik wil ook wel een keer Purple zien op de baan Lachen welke stal staat Purple? Ja ik dacht al wat doet Barry op de baan er zijn geen koersen meer op duindigt! Toen dacht ik ook meteen zal wel O'Reilly zijn van Willem das de enige O'.... Star op duindigt.

Maar Ilse...dat is niet dezelfde als op de foto Lachen maakt opzich niks uit ik vind O'Reilly ook wel mooi hoor. Maar ben zelf heel gek op Florida Way

Sorry dat dat allemaal offtopic was

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 19:02

Bij mijn oude stal Wen! Dus in Stompwijk Knipoog(dan kunnen wij ook meeten!)

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 19:12

Oooow ik dacht dat ze op een stal op duindigt stond! Maarja daarzo hebben jullie natuurlijk ook een baan! Ja dan kunnen wij ook meeten. En dan kan ik misschien nog ff Silvano'tje ff bij Barry knuffelen. (beter zie ik Wimpie dan niet Haha!)

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-02 20:57

Hmmm, geen bodyprotector? Geen stand-in? Natte baan? Help!!!

prompter

Berichten: 11158
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 21:02

Joh, maak je niet druk. Je stapt erop, je draaft eerst een rondje om de bodem te verkennen, dan galoppeer je een rondje en dan is je paard wel moe denk ik... het wordt vast heel leuk. Jammer dat ik niet kan, ik had hem wel in de rondte willen racen... maar het is jouw paard, gewoon lekker zelf doen, achteraf zal je het fantastisch vinden, en wat kan er nou gebeuren? Er staan geen hekken, er komt geen verkeer langs, je hebt 1600 meter de vrije ruimte!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 15:52

Heej, we hebben niet gemeet maar dat komt omdat jullie helemaal aan de andere kant van de baan stonden. Ik dacht dat je bij de gewone ingang van de renbaan erin kwam. Maar je kwam via de drafbaan.

Hahaha en wij zaten daar en wij echt zo huh waar blijft ze, we dachten dat je terug naar huis was gegaan vanwege de plassen op de baan. Maar dat meeten komt heus nog wel een keur. Baduh is mooi joh Lachen

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 16:16

enne?hoe was het gegaan?ben wel nieuwschierig Haha!

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-02 16:39

Haagsemeid schreef:
Maar je kwam via de drafbaan.
Baduh is mooi joh Lachen


Ehm, oh ja? Baduh kreeg nog ruzie met een draver, hij gedroeg zich als een volwaardige volbloed hihi. En tnx! Toch leuk dat jullie mijn kerel hebben kunnen zien, want ik heb jullie niet echt kunnen ontdekken.
Klein detail: Ik kon Baduh er helaas niet van weerhouden om af en toe toch sneaky het gras op te duiken. Hihi.

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-02 16:40

Oh ja, ik heb overal AAAUUUUUUUUU

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 16:44

maar hoe was het gegaan?
vertel vertel Haha!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 17:02

ik had het al gelezen bij verslag van de dag Lachen

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 19:13

Ik weet niet of je mensen op de tribune had zien zitten? Ik zat iets voor je ouders...op de bankjes ipv van op de tribune, ik was met me vriend. Ja ik zag het dattie het gras leuker vond Haha!, ik dacht wel beter ziet ze die kettingen anders wastie er dwars doorheen gerent...

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-03 12:58

Hihi, die zag ik ook godzijdank. Van warmdraven was geen sprake, meneer wilde gewoon in galop, en ik heb hem toen maar aangespoort en toen ging het wel goed. Niet echt hard, maar het ging prima. Op een gegeven moment moest ik hem echt die trainingsbaan weer opschreuwen, want hij had oogkleppen op en zag die touwtjes echt niet (of hij was eroverheen gesprongen).

manzano

Berichten: 23959
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 22:32

Haha, gaaf!!! Balen dat ik het niet eerder had gelezen, anders was ik ook gekomen. Vroeger veel geweest. Heb geholpen bij Wim v/d Pijl (dravers), dus ken O'Reilly Star ook. Is super gaaf paardje en heel lief. Maar zover ik weet is er ook een O'lucky Star (of heb ik het nou mis, misschien zonder O'). Als er van jullie nog iemand een keer gaat hoop ik het wel te lezen. Of je moet ff Pb'en (als je eraan denkt).

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 02:50

manzano schreef:
Haha, gaaf!!! Balen dat ik het niet eerder had gelezen, anders was ik ook gekomen. Vroeger veel geweest. Heb geholpen bij Wim v/d Pijl (dravers), dus ken O'Reilly Star ook. Is super gaaf paardje en heel lief. Maar zover ik weet is er ook een O'lucky Star (of heb ik het nou mis, misschien zonder O'). Als er van jullie nog iemand een keer gaat hoop ik het wel te lezen. Of je moet ff Pb'en (als je eraan denkt).


O'Reilly Star, die naam komt me vaag bekend voor Knipoog
Even voor de duidelijkheid, toen de eigenaar er over dacht om hem te verkopen, heb ik er over gedacht om hem te kopen.
Gelukkig is dat niet door gegaan, want hij doet het super op de baan en Salty doet het super bij mij onder het zadel

manzano

Berichten: 23959
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 15:02

Ff voor de duidelijkheid (alweer): volgens mij heeft ie niet serieus te koop gestaan nog, dus niet dat anderen die hem kennen nu allemaal gaan vragen van: hoe zit dat? Maar ik ken die eigenaren persoonlijk. Toen Manzano verkocht werd zei hij dat als O'reilly niet beter ging doen deze ook verkocht ging worden.