Meidenweekend Shizzel&Desiree_1993

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Meidenweekend Shizzel&Desiree_1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 20:49

Vrijdag de 14e

Vrijdag de 14e (neeeee geen 13e. ) was het weer zover, Michelle zou een weekend bij Desiree gaan logeren!
En hiiiierrrr het verslag, we geven de eer aan Michelle om te beginnen;

Vrijdag 14 Maart
Heel de week (nouja, die 3 dagen dan.:’)) keken we er al naar uit. (nouja, eigenlijk alleen dees, ik ben gedwongen. Haha!)
En eindelijk was het zover. Ik was pas om half 4 terug van school, dus Desiree kwam mij ophalen rond half 5/5 uur.
Aangezien ik niet goed ben in wachten, en dus ongeduldig was, ging ik maar ff wat lezen. Schijnheilig Niet veel later was Dees er! Dus ik pakte m'n tassen en liep naar de auto.
3 tassen (1 kleren, 1 schoenen, 1 paardrijzooi xD), voor 3 dagen. :’) Desiree had die avond een wedstrijd, dus ik zou haar helpen met vanalles.
Die avond dus gegeten en niet veel later naar de manege waar we Paloma gingen poetsen. Er was een man die eerder dan Dees op Paloom moest, maar wij poetsten haar gewoon.
De man zadelde later op, en ging z'n proef rijden. In de tussentijd gingen wij Ammie even knuffelen, en toen zijn proef klaar was, moest Dees losrijden. Dees mocht gewoon zijn zadel en hoofdstel erop houden en mee rijden, het waren namelijk zijn eigen spullen.
Dus Dees vlug opstijgen en losrijden, wat oefeningen uit het proefje gedaan, en voor we het wisten was Dees aan de beurt!
Ik haar moeder halen die alles ging filmen, Maxime (maximee) de bak in met de proef, en ik ging op een krukje staan om alles goed te zien en goede foto's te maken. :’)
Na de proef liepen we naar de andere bak waar ik met Desiree naartoe liep en Dees afsteeg. Ik kreeg haar cap en mocht opstijgen op Paloom om haar rustig uit te stappen.
Ik blij, had iets te doen, haha! Tong uitsteken Schijnheilig Daarna kreeg Dees de cap van Roos en toen haar van paard uit gaan stappen, dus zijn we naast elkaar gaan stappen en wat kletsen.
Toen ging het snel, afzadelen - laatste foto's maken en het poetsen en dan vlug naar binnen bij de moeder zitten, want maxime ging daarna al weg. We kregen een schaal met eten voor ons,
en wij (nouja, ik vooral :’)) begonnen te eten. Komkommer, salami, stokjes met kaas&zilveruitjes, stokjes met kaas&augurk en stokjes met kaas&ananas. Ik dus éten en éten, en ik zat vol. :’)
Toen ik vol zat, nouja, toen kwam dus de prijsuitrijking. Dees werd 8e, dus wij blij! Daarna gingen we meteen naar huis.

Toen we thuis kwamen hebben we een zak chips gepakt, 7-up & water, 2 glazen en zijn naar boven gegaan. Daar dus meteen begonnen met mijn hobby; ETEN! Tong uitsteken
We hadden de film Titanic opgezet, dus ik hield 't niet echt.. nouja.. droog. :’)Zo zielig vind ik die film!
Daarna vielen we dus in slaap, en de volgende dag alweer rond 11 uur wakker!

De eer is nu aan Dees!

Zaterdag 15 maart

We werden ’s ochtends rond half 11 weer wakker. Toen gingen we nog even op de computer en dat soort dingen en daarna aankleden, tanden poetsen, haren borstelen, make-up opdoen, eten en dat soort dingen.

Toen gingen we naar Sandor & Sarina, de verzorgpony’s van Desiree_1993. Daar waren we rond 12:30. Toen gingen we eerst Sandor & Sarina poetsen en daarna ze weer terug zetten omdat Sarina eerst om 13:30 nog met 2 kleine kindjes moest lopen. Toen we ze weer in het paddock hadden gezet zijn we er met een halster & halstertouw op gaan ‘rijden’, gewoon ff een lol met je knol momentje. Vork

Afbeelding
Ezelss

Afbeelding
Desiree&Sarina

Afbeelding
Desiree&Sarina alleen met halster

Afbeelding
Desiree&Sarina in galop(lijkt of ik hard trek maar is niet zo)

Afbeelding
Desiree in dameszit op Sarina

Afbeelding
Michelle&Sarina

Afbeelding
Michelle&Sarina

Afbeelding
Desiree&Sarina

Daarna kwamen die kindjes en zijn we Sandor op gaan zadelen om daar alvast op te gaan rijden. Hij was weer lekker eigenwijs en loslaten had hij geen zin in en als je in galop aansprong gaf hij een mega bok :’). Even later had Desiree hem wel lekker aan het lopen(Michelle heeft er maar even opgezeten, zij zou met het buitenrijden ook op Sarina gaan).

Toen waren de kindjes klaar en konden we Sarina hebben en zijn we naar het Joe Mann bos gereden. De heenweg ging heel goed, ze waren allebei heel braaf. Toen waren we in het Joe mann en gingen we naar een klein vennetje, daar 2 x doorheen gereden en toen ontdekten we een klein paadje over de heide. Daar gingen we dus in en er hingen allemaal hele lage takken dus we waren blij dat we bij de minibokkers hoorden.
Afbeelding
Desiree&Sandor onder de tak door

Toen we daar uit waren gingen we weer verder, toen kwamen we bij een berg waar je heel leuk in galop op kunt. Dat een paar keer gedaan. Toen reden we over het ruiterpad(zeker weten) komt daar een mountainbiker aan, maar die keerde gelukkig om.

Daarna gingen we weer naar een ander vennetje. Toen ging Desiree met Sandor er het eerst in. Toen zag Sandor een vis en daar schrok hij zo erg van(zo ruiter zo paard), dus toen steigerde hij en draaide zich om en rende het water uit, toen viel Desiree er dus bijna vanaf.

Daarna gingen we weer verder. Er was een heel leuk paadje waar je lekker kon galopperen dus dat deden we ook. Soms lag er een boomstronk of iets en die bijten dus toen stonden we weer stil omdat de pony’s er niet langs durfden. :’)

Toen even later waren we aan het galopperen(alweer) en toen schoot Sandor in een keer een ander paadje in en Sarina erachteraan dus daar lag mies bijna. Vork

Toen kwamen we op een heel breed pad en ook daar lekker gegaloppeerd en op een gegeven moment ook in rengalop, was wel heel lekker(was goed recht pad en er liepen op dat moment geen mensen/andere paarden).

Daarna weer naar huis gereden. Toen we het pad naar huis in draaiden lag daar iets van een graafmachine en daar durfden de pony’s echt niet langs dus daar 5 minuten gestaan voordat ze het deden.

Toen de pony’s afgezadeld en een zweetdeken opgegooid. Daarna werden we weer gehaald door de moeder van Desiree en zijn we naar de videotheek gereden en daar een aantal films gehuurd.

Daarna waren we weer thuis en zijn we gaan douchen en omkleden. Daarna zijn we naar de snackbar gegaan en daar lekker gegeten.

Toen weer naar huis gegaan en op de computer gegaan. Toen zei Lucy(xLuus) in het Het vorkentopic 2: Ik ga me vanavond vervelen. Toen zei Desiree: Kom dat hierheen(als grapje in eerste instantie). Toen zei Lucy: hahaha op m’n fietsje, dan moet Lotte(litteltje) mee.(hun komen uit Oirschot en wij waren in Best). Toen was het nog steeds allemaal een beetje een grapje maar toen gingen ze het toch aan hun ouders vragen en toen mochten ze even komen dus toen kwamen ze hierheen.

Toen hoorden we in een keer buiten een muziekje dus die hadden zoiets van daar zullen ze zijn he. Dus we gingen naar beneden, doen de voordeur open, staan ze daar in een hoekje te lachen. Dus wij zo van kom binnen. Zit er zo’n hele grote spin waar ze niet langs durfden. Dus helemaal langs de garagedeur geslopen en toen waren ze binnen.

Boel lol enzo(piepende stoelen he Lucy). En het was een mini-meeting(Lucy&Lotte kenden Michelle nog niet en Michelle hun dus nog niet). Toen was het 10 uur en gingen Lucy en Lotte weer naar huis.

Toen gingen Michelle en Desiree nog even computeren en om kwart over 11 gingen ze film kijken. Toen was het een uur of 1 en gingen ze nog even op de computer en daarna weer film kijken. Halverwege de film viel Desiree in slaap en driekwart van de film Michelle. Om half 4 werd Desiree wakker van het muziekje van die film en ging ze nog even op de computer en daarna nog een dvd kijken want ze was klaarwakker. Toen ging ze weer slapen en werden we om 10 over half 1 wakker.

Zondag 16 maart

Zoals hierboven ook staat werden we om 10 over half 1 wakker. Toen gingen we ons aankleden, tanden poetsen, opmaken, haren doen & eten.

Daarna gingen we weer op de computer om dit verslag te maken. Oftewel: Desiree maakt de verslagen en Michelle zit op bokt.

Update: Michelle heeft het verslag van 14 maart geschreven. Daarna zijn we gaan eten en nog wat opruimen en toen was ons weekend alweer ten einde , volgende keer weer Meid

@Maximee, ik wil jou nog een keer bedanken voor het lezen en vond het gezellig dat je er was vrijdagavond!
@xLuus&Litteltje, onze meeting was leuk he Vork

Groetjes Desiree & Michelle

Anoniem

Re: Meidenweekend Shizzel&Desiree_1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 20:51

´twas leuk hé! Haha!
Met max, lotte&Luus. xD

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 20:53

leuk hoor mini's Nagelbijten / Gniffelen
Die foto's ook geweldig!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 20:54

Haha

Ja mies het was zeker leuk met hun, je hebt er wel weer 3 mensen bij voor je meetingslijstje he Haha!

bont_jump

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 20:58

haha, gezellie Tong uitsteken

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 21:02

Leuk verslag Haha!

Was wel gezellig zo te lezen Tong uitsteken

litteltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 21:28

Háhahah als Lucy niet had gezegd dat daar zo'n mégaspin zat dan was ik er wss op gaan staan!
Haha jaa het was verder wel gezellig! en jullie weekendje ook zo te lezen Haha!