Jaha! Ondanks dat ons overweldigende deelnemersaantal maar bleef slinken, zijn we toch die-hard gegaan. Tsja, fan of niet he

Uiteindelijk waren we met z'n vieren, Aukje, vriend van Aukje, Casperrr en ik. Om vier uur hadden we afgesproken voor het station in Tilburg, waarna we naar de Mac zouden gaan, en daarna naar het concert wat HIM gaf in de 013.
Dus, zo gezegd zo gedaan! Ik ben om kwart voor 2 in de auto gesprongen, en richting Tilburg geknort. Ging goed, tot ik een afslag te vroeg nam, en dus pal door Arnhem en Nijmegen werd geleid door de Truus

Waren snel binnen, jassen weggehangen en richting Dommelschzaal gegaan. Wij waren er klaar voor!

Voorprogramma was Paradise Lost. Leuke band, maar kreeg het publiek niet echt warm, en nou ja.. ze deden hun dingen en gingen weer

Daarna was het wachten op HIM! Ondertussen werden wij getergd door gilconcerten van het aanwezige tienergepeupel. Dat hebben ze ook de héle avond volgehouden. *hoopt dat ze de rest van het jaar geen stem meer over hebben

En toen was het moment daar, HIM!!

Hij was ook goed bij stem, dus ook dat zat goed. Rest van de band speelde ook strak, echt een goed optreden

Halverwege kwam er nog een eenzame pitter bij ons staan, die fijn op mij begon in te beuken. Moet je niet doen als ik al geïrriteerd ben, dus heb hem een zet teruggegeven, en toen was hij weg

Tussen het 'vertrek' en de toegift in begon het gillen weer, dus ook die kinders na het vriendelijk verzocht te hebben het wat minder vriendelijk verzocht

Jassen opgehaald, naar de wc gesprint en toen ging Marieke weer richting Vlissingen, en kreeg ik nog een lift naar het station van de ouders van Aukje. Toen begon voor mij weer de lange rit naar huis, in het takkeweer van afgelopen nacht.
Ik vond het érg gezellig! Heb me prima vermaakt

Foto's/filmpje zijn nou aan het uploaden, die zet ik er zo nog bij

Tot de volgende meeting!