Minimeeting HIM 29-02 nu ook met foto's!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Minimeeting HIM 29-02 nu ook met foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-08 15:56

Cool

Jaha! Ondanks dat ons overweldigende deelnemersaantal maar bleef slinken, zijn we toch die-hard gegaan. Tsja, fan of niet he *LOL*
Uiteindelijk waren we met z'n vieren, Aukje, vriend van Aukje, Casperrr en ik. Om vier uur hadden we afgesproken voor het station in Tilburg, waarna we naar de Mac zouden gaan, en daarna naar het concert wat HIM gaf in de 013.

Dus, zo gezegd zo gedaan! Ik ben om kwart voor 2 in de auto gesprongen, en richting Tilburg geknort. Ging goed, tot ik een afslag te vroeg nam, en dus pal door Arnhem en Nijmegen werd geleid door de Truus Ziek Uiteindelijk iets later dan gepland in Tilburg aangekomen, auto weggezet en richting station gegaan. Daar Casperrr gemeet! Haha! Aukje was nogal kwijt, dus waren wij vast op zoek gegaan naar de Mac. En wie kwamen we halverwege tegen? Aukje+vriend! Hyper! Waren we toch nog compleet Go jij! Go jij! Hapje gegeten, en richting 013 gegaan. Daar stond al een fixe rij, met hele bekijkwaardige mensen Haha!
Waren snel binnen, jassen weggehangen en richting Dommelschzaal gegaan. Wij waren er klaar voor! Rock-on, dudes!

Voorprogramma was Paradise Lost. Leuke band, maar kreeg het publiek niet echt warm, en nou ja.. ze deden hun dingen en gingen weer Clown

Daarna was het wachten op HIM! Ondertussen werden wij getergd door gilconcerten van het aanwezige tienergepeupel. Dat hebben ze ook de héle avond volgehouden. *hoopt dat ze de rest van het jaar geen stem meer over hebben Whoosh! *

En toen was het moment daar, HIM!! Go jij! Go jij! En whoehoehoe! Zanger Ville Valo zag er goed uit Lovers Géén vreemde outfit, glad geschoren en met een lief kaboutermutsje op Lovers Wat dat betreft geen herhaling van Lowlands '06 Huilen van het lachen
Hij was ook goed bij stem, dus ook dat zat goed. Rest van de band speelde ook strak, echt een goed optreden Ja Ook de uithalen haalde hij, en bleef hij halen, tot aan het einde toe. Heb ik ook anders gezien en gehoord bij hem Nagelbijten / Gniffelen

Halverwege kwam er nog een eenzame pitter bij ons staan, die fijn op mij begon in te beuken. Moet je niet doen als ik al geïrriteerd ben, dus heb hem een zet teruggegeven, en toen was hij weg ROFL ROFL
Tussen het 'vertrek' en de toegift in begon het gillen weer, dus ook die kinders na het vriendelijk verzocht te hebben het wat minder vriendelijk verzocht Nagelbijten / Gniffelen Had effect! Cool Voor 2 minuten dan, daarna begonnen ze weer Ziek Arme oren. Toegift bestond uit wel één nummer, en toen waren ze echt weg Doei, doei

Jassen opgehaald, naar de wc gesprint en toen ging Marieke weer richting Vlissingen, en kreeg ik nog een lift naar het station van de ouders van Aukje. Toen begon voor mij weer de lange rit naar huis, in het takkeweer van afgelopen nacht.

Ik vond het érg gezellig! Heb me prima vermaakt *LOL* HIM was leuk, Mac was.. de Mac *LOL* en de meeting was ook Lovers Haha!

Foto's/filmpje zijn nou aan het uploaden, die zet ik er zo nog bij Ja

Tot de volgende meeting! Hyper!

Waikiki

Re: Minimeeting HIM 29-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 16:05

aaaaaahhhhhhh wat leuk geschreven Haha! Het was idd zoooooooo gaaaaaaf heee! Damn echt Ville was echt zoooo Kwijl ROFL

En die emo's waren echt vet irritant Nors opkijken

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 16:48

HAHA geniaal Huilen van het lachen Zijn kaboutermuts was inderdaad wel heel sweet *LOL*
Vond het gezellie meiden!! Enne Berdien.. we zijn uiteraard wel hueeel benieuwd naar de piemelfoto he Huilen van het lachen

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 17:11

HAHAHAHHA ROFL

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-08 17:16

Huilen van het lachen

Piemelfoto is aan het uploaden, heb ze al wel op photobucket staan, maar daar zijn de foto's te groot voor Bokt.
Nog eventjes geduld dus dames!

Filmpje staat al wel online:

http://www.youtube.com/watch?v=uhaStUWvTpU

YouTube heeft wel alle kwaliteit opgegeten No Cheer

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-08 18:42

De foto's! Go jij! Go jij!

Afbeelding

Afbeelding
En wat zien wij rechtsonder? ROFL

Afbeelding
De meneer met de mooie dreads Lovers En z'n drei kartoffels shirt Huilen van het lachen

Afbeelding

Afbeelding
Dat kaboutermutsje Lovers

Afbeelding
Kwijl

Afbeelding
Rock-on, dudes!

Afbeelding
Die lamp Huilen van het lachen

Afbeelding
Haha!

De piemelfoto! ROFL ROFL ROFL ROFL
Afbeelding
Gadverdegadver, dattie dat ding überhaupt al aanraakt, laat staat er mee gaat trommelen op z'n microfoon en in z'n muts steekt Scheve mond Huilen van het lachen
Afbeelding
Huilen van het lachen ROFL

Afbeelding
Schijnheilig Huilen van het lachen

Afbeelding

Afbeelding
Lovers Lovers Lovers

Afbeelding
Mooie lichtjes Lachen

Maar ja, dat roken he...

Ik vond z'n uithalen ook bijzonder geslaagd de hele tijd! Ja Hij was echt goed bij stem. Bewijs van een uithaal

Alle foto's in Photobucket
Alle foto's in Mijn Album

Auky

Re: Minimeeting HIM 29-02 nu ook met foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 20:38

HAHAHA cool Huilen van het lachen
Heb hier geen geluid, maar ga thuis nog even naar het filmpie kijken.
Nou Mariek, ondanks de vermiste memorycard, tóch nog foto's! Haha!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 19:06

Owh gosh owwww jeeej omg omg omg Kwijl *slaat door*

Sjees wat een vent Bloos *LOL*

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 18:37

Hehehe fijn dat het een geslaagde avond was! Lachen
Jammer van het type publiek wat er stond... maar ik had jullie gewaarschuwd Schijnheilig Zelf vind ik het toch nog wel spijtig dat ik er niet bij kon zijn, want het leek me toch erg gezellig met jullie!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 21:45

Het was ook zéér gezellig Haha!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 22:05

Zennnn Marieke! Haha!

Ik vond en vind het ook erg jammer Mireille, maar op een gegeven moment is het lontje op, en dan gaat je eigen welzijn boven gezelligheid Lachen Enneh.. met Nightwish doen we het dubbeldik over Rock-on, dudes!

brudoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 19:24

Jammer jammer jammer dat ik dat gemist heb!Ziet er zeker gezellig uit! Pling