Alles klaar en afgesproken en zouden we op weg gaan naar de holterberg,te paard!
Wie gingen er mee?
Xliisa met Catcho!
_Deniise_ met Ivan!
Xmarlies met Mascha!
Assepoetser met Vosje!
Kellyy met Ninjo!
Om half 9 ging ik richting Ninjo,snel opgezadeld en eten/drinken mee en richting Lisa&Denise.
We hadden half 10 op een kruispunt afgesproken,maar ik kon wel doorrijden want ze stonden te treuzelen

Uiteindelijk was ik toch al kwart over 9 daar en toen samen richting Bathmen (traasterbos ) gereden!
Daar stonden Marlies&eline te wachten ( ja al een halfuur uitloop ) en gingen we op weg!
Half 11 precies gingen we vanuit Bathmen als eerst op weg naar Manege de Eik,deze manege ligt in Holten en daar zouden we pauze houden.
We volgenden de paddestoelen richting holten,en nee geen paddestoelen met rood en witte stippen!

De paarden waren allemaal erg braaf en liepen stevig door ! In de bermen soms een lekker drafje en het meeste gestapt en dus ook gekwekt.
Na de paddenstoelen te hebben gevolgt kwamen bij een kruising,''Waar gaan we nou heen,links of recht?' ,uiteindelijk naar links gegaan en kwamen we bij de weg die recht naar holten ging.
Was natuurlijk even knijpen! Rustig gelopen en goed oplettend

Eindeloos keken we voor ons en zag je van die kleine groene bordjes met erop :64.2 en later 64.3 en bij 1 km verder dus 65.( als ik het goed heb

Uiteindelijk om 10 voor 12 zagen we het bordje voor ons! Manege de Eik met een pijl!

Daar aangekomen meteen een emmer water gekregen voor de paarden,want ja die waren vanaf half 10/9 uur onderweg.
Maar nee ze hadden geen dorst

Even lekker wat gegeten en gedronken en natuurlijk even gebruik gemaakt van de wc

Mascha was als enigste merrie natuurlijk de grote b*tch

Vooral Ninjo hield ervan om de paarden lastig te vallen en moest dan ook vaak alleen lopen want niemand wou naast hem meer

Foto bij stal de Eik;

Na 20 minuten gingen we weer te paard verder! Vanaf de eik was het nog 10 minuutjes!
Een gepuzzel om te vinden toch wel,een bergje op,een weggetje in naar links.Máár we kwamen eraan!
Van links naar rechts; Marlies op mascha,Denise op Ivan,Lisa op Catcho en ikzelf op Ninjo!

We gingen meteen een goed pad in! Niemand daar te zien! Maar we snapten ook wel waarom

Allemaal boomstammen op het pad of een hekje! Zelfs 2 achter elkaar,natuurlijk gingen ze als echte crosspaarden eroverheen!

Uiteindelijk na een lang stuk galoperen kwamen we bij een pad uit, dat liep door de heide!
Echt onwijs gaaf en je kon alles zien in de verte!

Het liep op de heide bergopwaarts en daarna ging het weer naar beneden waar we in een stuk bos kwamen,dat uiteindelijk weer omhoog liep. ( denkwerk)
''Klimmeee!''

Even een stop!

En na wat rondjes te hebben gereden gingen we weer richting huis! En een andere weg genomen zodat we niet een stuk langs die grote weg hoefden! De paarden waren gelukkig nog superfit !
Foto voordat we weer teruggingen :

Conclusie van deze lange rit (40 km ); Superleuk!!!