Ier! Ann ! Marr ! Liz!waarneer gaan wij naar liza?????waarneer liggen de vakanties , en hoe en wat spreken we af?dagje heen en weer of wat? HELLUP! xx katja
lijkt me wel slim ja (meivakantie.) maar dan moeten we wel nu al plannen gezien het de afgelopen keren ook fout ging ! reisje ibiza sla ik ook niet af..
haha is goed Ehhmm even denken..Heb 28 april t/m 12 mei vrij, dus 2 weken1e week komt voor mij het best uit.. Ivm Examens, maar als het echt niet anders kan, kan (liefst begin van) de laatste week ook Weet niet wanneer liz vakantie heeft?
nee weet ik eerlijk gezegt ook niet moeten we kijken waarneer zij vrij heeft ! heb ik trouwens wel 2 weken?
Nou nou met zoveel miepjes aan mn huis heb ik het zwaar hoor Misschien met pinksteren ofzo? Dat is 12 mei..
Anora schreef:Nou nou met zoveel miepjes aan mn huis heb ik het zwaar hoor Misschien met pinksteren ofzo? Dat is 12 mei.. moet ik werken volgens mij..Is zondag toch?
ik heb 11e wedstrijd dus word ook moeilijk eens kijken waarneer we vakantie hebben (ga het morgen vragen!)
Pinksteren is te dicht bij.. Meivakantie is eind april/begin mei..Voor mij liefst eerste week, denk ik..maar jullie zijn hier ook welkom hoor
oke,, ik zal even temmen, gezien dit dus niet meer doorgaat omdat sommige mensen vinden dat andere kunnen optieven !
Slotje dus Overigens kunnen jullie een dergelijke kleine, besloten meeting beter via pb of msn oid regelen. BM is niet bedoeld voor dit soort meetings.