Welshpraat meeting nummero 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WiskyBokjes

Welshpraat meeting nummero 2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-08 18:34

Afbeelding

Hallo Doei!

9 en 10 februari hadden wij met het welshpraat topic een meeting Haha!
Op het begin zou iedereen meegaan maar er bleven er nog maar 5 over..

Die meegingen:

WiskyBokjes - Marije
LietJ_RobJ - Robin
Silfanoo - Nathalie
Hitime - Ruth
Noraly_ - Noraly

We hadden afgesproken in Ouwehands Dierenpark in Rhenen Haha!

Zaterdag 9 februari zouden Ruth en Robin hier komen slapen. Nou om 4 uur zou Ruth op het station Nijmegen staan. Ik daar heen, smste ze: ik zie de pizzahut (hadden we afgesproken), maar daar waren we al voorbij. Dus wij lopen terug staats ze daar heel vrolijk te zwaaien Nagelbijten / Gniffelen
Nou wij opweg naar huis. Haha! Thuis eerst wat drinken en toen wat bokken en wachten op Robin. Robin zou om 6 uur hier zijn en we hadden afgesproken: na 6 uur is ze niet meer welkom ROFL Maar precies om 6 uur belde Robin aan en deden we de deur open. Haha! Eventjes wat drinken en hupsa naar boven Haha! Bokken enzo Haha! Nou ik had wel zin om naar buiten te gaan dus gingen wij in het donker naar buiten Tong uitsteken Nou wij waren echt held op sokken maar we hadden het overleefd. Haha! We gingen de berg op naar een speeltuintje, toen dachten Robin en ik dat daar een zwerver zat maar die zat er niet Tong uitsteken Toen gingen we naar een andere speeltuin. Maar toen kwamen er jongens aangefietst dus wij snel wegrennen ROFL We gingen daarvoor ook nog naar een gracht Tong uitsteken gingen we van de trapleuning afglijden Nagelbijten / Gniffelen
Nou daarna gingen we weer naar huis Tong uitsteken We gingen alvast in bed liggen met onze pyjamas Lachen We deden nog een spelletje maar al snel sliepen wij als rozen. Haha!

Om 8 uur liep de wekker af. Robin en Ruth moesten gewoon Wisky meeten. Nagelbijten / Gniffelen Nou ik douchen en de rest omkleden en daarna eten. Haha! Mijn moeder was zo lief om ons even te brengen Haha! Nou wij Wisky uit de wei geplukt en foto's maken maar. Pling Robin en er op en daarna Ruth en ik ook nog even. Ook nog een paar hoofdfoto's en klaar Haha! Het was wel een succes alleen die vreetbeer van een Wisky wilde alleen maar naar het gras toe wat nogal vervelend was. Nagelbijten / Gniffelen
Nou daarna gingen wij weer naar huis om ons klaar te maken om naar de dierentuin te gaan. Haha! Eindelijk was het 11 uur en we vertrokken naar de dierentuin Pling

Daar aan gekomen gingen wij betalen en naar binnen. Wij zagen Nathalie en Noraly nog niet dus wij gingen even op een steen zitten, wachten op hun. Lachen Nou op een gegeven moment zagen wij Nathalie en haar moeder en haar zusje binnen komen Haha! nou wij opstaan en hups naar Nathalie. Nagelbijten / Gniffelen Wij liepen naar het bordje wachten op Noraly. Ik kreeg een smsje van Noraly dat ze al binnen was en dat ze schilpadden en vissen zag ROFL wij hadden dus echt geen idee waar ze was. Tong uitsteken Dus ik weer terug smse van ja kom naar de uitgang Haha! Evenlater kwam ze aanlopen en konden we verder. We gingen eerst kijken bij de giraffen en de tijgers Tong uitsteken nou paar foto's gemaakt en verder. Haha!
Op een gegeven moment kwamen wij aan bij een glijbaan Huilen van het lachen Robin, Nathalie en ik gingen daar vanaf en Noraly en Ruth foto's maken, Robin eerst Tong uitsteken die kwam heel beneden Nagelbijten / Gniffelen Toen ging ik Tong uitsteken Nou ik kwam heel beneden maar toen ging Nathalie er meteen achter me aan en die knalde tegen mij aan zodat ik op de grond viel ROFL nogal een rare foto van gekomen. Nagelbijten / Gniffelen Toen was er een soort kabelbaan boven het water Haha! niet hoog maar wel leuk Tong uitsteken Nou Noraly stond aan het eind foto's te maken hoe wij er van af gingen ROFL Eerst ging robin, ze ging niet hard maar wij moesten steeds aan zo'n ding trekken zodat ze vooruit kwam Tong uitsteken Toen ging ik en daarna Nathalie en Ruth. Voor foto's zie beneden aan. Haha!
Robin, Nathalie en ik gingen door een soort touwentunnel Haha! we moesten klimmen Nagelbijten / Gniffelen Toen zagen wij een brug die begwoog net boven het water Tong uitsteken toen liep er zo'n kindje op en die viel en viel zo onder water, die vader kwam meteen in actie en die gleed uit in dat water dus die viel ook Nagelbijten / Gniffelen ik moest wel lachen maar het was best zielig. Tong uitsteken Nou wij even verder klauteren opzoek naar de uitgang Nagelbijten / Gniffelen Het was erg laag (vooral voor kleine kindjes) de uitgang, maar Robin ging er makkelijk onderdoor Tong uitsteken ik kon er moeizaam onder door ROFL

Daarna gingen wij naar het berenbos. Haha! Wij liepen daar heen en we zaten een paar beertjes (neppe) en het beroemde Robijn beertje. We gingen er heen Tong uitsteken Eventjes groepsfoto maken en weer verder. Haha! We hadden nou niet echt bepaald veel gekeken naar de beren en de wolven.. Nagelbijten / Gniffelen Aan het einde van het Berenbos gingen we naar de Ijsberen Haha! Daar staat zo'n coole ijsbeer dus gingen wij even op zitten Tong uitsteken Daar ook een foto van gemaakt. Pling We waren daar al snel uitgekeken dus liepen we verder Haha! we kwamen nog langs de afrikaanse olifanten maar daar keken we niet lang naar Huilen van het lachen Stukje verder op kwamen wij zo'n baby glijbaantje tegen en daar gingen wij met zijn alle af. Haha! Nog een stukje verder op was een grote glijbaan, daar gingen wij ook vanaf. Haha! Volgens mij gingen wij daarna naar Ravot Apia om wat te eten Haha! Nou wij gingen wat halen en hup naar boven op het terras. Haha! Ik heb ook nog een foto gemaakt van onze rommel Knipoog Daarna gingen wij naar de zeeleeuwen show. We moesten wel eventjes wachten maar daarna konden wij naar binnen. Haha! de show was erg leuk Tong uitsteken er werd ook iemand uit het publiek gekozen Tong uitsteken en ik had mijn vinger omhoog Clown maar werd gelukkig niet gekozen Tong uitsteken

Toen de show klaar was gingen wij weer naar Ravot Apia Tong uitsteken Eventjes wat te eten halen en toen gingen wij van de glijbaan af Tong uitsteken Ruth stootte nog haar hoofd wat hun in een lachbui maakten ROFL Robin ik en Nathalie gingen nog het spookhuis maar al gauw gingen wij weer weg. We zijn daarna nog naar de apen geweest en foto's gemaakt Haha! We liepen daar doorheen en Robin, Nathalie en ik raakte Ruth en Noraly kwijt. Nagelbijten / Gniffelen Wij gingen naar buiten en smste Ruth van waar zijn jullie... wij gingen op het bankje zitten Huilen van het lachen Ik wilde net terug smsen toen zagen we hun Tong uitsteken ze zaten tegenover ons ROFL Toen gingen we nog naar het speeltuintje beetje raar doen enzo en toen was het helaas al weer tijd Boos! We liepen gezamelijk naar de auto en namen als eerste afscheid van Nathalie.. Toen liepen wij met zijn vieren naar mijn auto om de spullen te pakken. Robin vertrok en ik vertrok. Tong uitsteken

Op de snelweg reed ik nog achter Robin, wij gingen inhalen en ik zwaaien naar Robin ROFL Die zat mij echt zo aan te kijken van "welke gek zwaait nu naar mij ROFL " maar daarna zag ze dat ik het was. Haha!
Volgens mij is iedereeen goed thuis gekomen maar wel allemaal moe.
Het was zeer geslaags en ik hoop dat het de volgende keer ook zo word! Haha!

De foto's Haha!

Robin van de glijbaan Ja
Afbeelding

Ik van de glijbaan Ja
Afbeelding

Toen knalde Nathalie tegen mij aan Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding

Robin boven het water op de kabelbaan Huilen van het lachen
Afbeelding

Nathalie bij de kabelbaan Haha!
Afbeelding

Ik op de kabelbaan Ja
Afbeelding

Ruth op de kabelbaan Lachen
Afbeelding

Nathalie, ik en Robin op de ijsbeer Cool
Afbeelding

Onze rommel ROFL
http://i29.tinypic.com/2nbucjr.jpg

Ruth, Robin, ik en Nathalie op de zeehond Cool
Afbeelding

Robin met Robijntje Lovers
Afbeelding

Nathalie, Robin en ik op de zeehond Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding

Nathalie op de brug Haha!
Afbeelding

Robin op de brug Haha!
Afbeelding

Ik op de brug Haha!
Afbeelding

Nathalie, Robin en ik op een soort schommel in speeltuintje Clown
Afbeelding

Ik op bed Clown
http://i27.tinypic.com/352rzud.jpg

Robin op bed Clown
http://i30.tinypic.com/169gi0h.jpg

Robin, Wisky, Ik en Ruth Lovers
http://i30.tinypic.com/9bceo0.jpg

Groepsfoto bij de beertjes Pling
http://i26.tinypic.com/1zwi2l0.jpg

Groepsfoto op de zeehond Pling
http://i30.tinypic.com/ixb3uw.jpg

Meiden het was gezellig! Go jij! Go jij! Hyper!
Laatst bijgewerkt door WiskyBokjes op 14-02-08 18:44, in het totaal 3 keer bewerkt

Silfanoo

Re: Welshpraat meeting nummero 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 18:37

HET WAS TOP MEIDEN! Lachen
Zeker nog een keertje doen! Lachen

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-08 18:42

zo de fotos doen het wel Haha!

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 18:43

Ja een paar, niet alles.

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 18:45

Trouwens die alle eerste foto, waar je foto's van ons alle 5 heb bij elkaar geplakt.
Die zijn allemaal wel erg mooi zeg! Huilen van het lachen

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 18:49

Leuk verslag en geweldige foto's ROFL
Vooral die foto's op die beesten!

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-08 18:52

Vanny_ schreef:
Leuk verslag en geweldige foto's ROFL
Vooral die foto's op die beesten!

die op die ijsbeer?

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 18:53

Ja en ook die zeehond ofzo Tong uitsteken ze zijn allemaal leuk.

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 18:58

Bij de groepsfoto bij Robyntje zie je zijn ogen niet Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 19:04

Ziet er gezellig uit! Hyper!

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 19:07

Nyckle schreef:
Ziet er gezellig uit! Hyper!

Was het ook! Ja

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 19:12

Was vast leuk Cool !!
Volgende keer ga ik ook mee Huilen van het lachen

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-08 19:16

haha verplicht Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 23:24

Goed gedaan Marijeee Haha!

Ja meiden/jongens.. Als je een glijbaan ziet; waarop staat: tot 12 jaar.. En je denkt: "Pfft, Ik ga toch.." NIET DOEN. Je stoot geheid je hoofd. ROFL

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-08 23:24

Hitime schreef:
Goed gedaan Marijeee Haha!

Ja meiden/jongens.. Als je een glijbaan ziet; waarop staat: tot 12 jaar.. En je denkt: "Pfft, Ik ga toch.." NIET DOEN. Je stoot geheid je hoofd. ROFL

ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 23:30

Trouwens.. Ik sta wel errug sexxy op die eerste foto.. Nagelbijten / Gniffelen
*KUCH* Huilen van het lachen

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-08 23:31

Hitime schreef:
Trouwens.. Ik sta wel errug sexxy op die eerste foto.. Nagelbijten / Gniffelen
*KUCH* Huilen van het lachen

Haha ja Haha!

LietJ_RobJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 15:00

AAAAAAAAAAH Hyper!
TWAS ECHT SUPER MEIDEN!!

LietJ_RobJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 15:04

OMG DIE piepSLAAPKOP VAN MIJ ROFL

LietJ_RobJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 15:05

ik zal mijn fotoos plaatsen Ja

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-08 16:30

haha leuke fotos Haha!

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 16:40

Die ene foto waar ik alleen op sta (die foto's vn Robin)
Wooow daar kijk ik toch serieus xD

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-08 16:42

ROFL haha

Golan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 16:51

ziet er koel uit zeg, misschien ga ik de volgende keer toch wél mee....