zou idd een andere datum nemen.. want k'ga vragen dat'k 17e nog eens op jumping mag, maar dan wel weer in RP.. maar k'vrees ervoor, maarja, kan maar proberen
mss volgende week, dan is't toch vakantie.. als da nog haalbaar is?
dan zijn er bij mijn weten wel een paar van ons op reis... ik toch iig , en meen mij te herinneren da alizé ook op skireis gaat elk jaar ( kweet wel ni krokus of paasvakantie...)
ja idd, maar dat hangt er dus precies van af wat we gaan doen je kan ook iets met paarden doen waar niet iedereen een eigen paard voor nodig heeft En er zijn mss altijd wel mogelijkheden enkele paarden te verdelen zeg maar, maar al die paarden op dezelfde plek krijgen... kunnen ook bvb aan zee gaan wandelen of ergens anders me paarden van daar, of iets anders leuk doen me paarden, of gewoon iets zonder paarden
Ik zie heel graag paardjes, maar ALS we allemaal kunnen, dan zie ik liever een datum zonder paardenkonten erbij Kwestie van onze verslavingen een beetje te doen afkicken
Als mijn brommer rijdt, kan ik eigenlijk zo goed als overal naar toe (ma niet naar de zee ofzoiets ) Ik ben haast altijd thuis maar de zondag werk ik altijd tot 14u00
bovende post kunt ge ook lezen als : Talitha wil es goe uitgaan kunnen we ook eens doen natuurlijk, weet alleen niet hoe makkelijk dat gaat om dan ook iedereen mee te krijgen (moeilijke ouders enzo , of stoute kindjes )
haha weet ge wa ik ook eens cool zou vinde, ma wel ni heel goedkoop, is es naar pretpark ofzo gaan maar das meer voor alst wa beter weer is
Heej vetzakken! (no offence, ik heb gewoon iets met het woord "vet" ) Hier nog zo een zotte trut!
Meeting vind ik een reuze idee en paardjes erin zou voor mij geen probleem zijn, maar 't hoeft niet hoor Ik woon in Gent en heb een groot huis (en samen met dat van Xenia is't zelf gigantisch ) dus dat staat altijd open voor meetings! D'r kunnen wel veeeel mensen slapen hier (niet allemaal in een bed, maar toch een matras ) en 't is hier wel lekker warm (of daar doen we dan iets aan e! ) Maar ik heb ook een automobiel, dus ik kan ook wel ergens naartoe komen! (En ondertussen een aantal mensen meepakken die minder gezegend zijn )