Een goed excuus voor de Die-Hard Setjes-Freaks om te gaan meeten

Om even te laten zien waar het allemaal om ging
Helemaal vanuit Belgie gereisd kwamen Kim (ForYourNeeds) en Bo (Zinn), dit zijn natuurlijk echte die-die-hards

Om kwart over 11 was de deur al gebarriceerd door Lindsey Josca, Sharon en mij. Rond half 12 (denk ik

Toen het 12 uur was stormde we naar binnen, er waren hele tactieken bedacht hoe was alles op onze wishlist te pakken konden krijgen.
Al met al zijn we iig zeer geslaagd met shoppen, wat zoals is gekocht:
4 Eurostar dekjes/pads
1 Scapa dekje
3 Paar bandage's
3 Paar peesbeschermers
2 Halsters
1 Deken
2 Jassen
1 Vest
1 Bodywarmer
2 Paar sokken
1 Longeersingel
Na ons schaamtevolle shopgedrag hebben we afscheid genomen van Josca & Sharon en hebben wij (Lindsey, Kim, Bo en ik) onze reis voortgezet, eerst moesten we wat stampen om alle spullen in Kim's o-zo grote kleine autootje te krijgen

Klik
Na ons dit gelukt was zijn we naar de Mac Donalds gereden waar we hebben genoten van 2 Happy Meals (met een twister & dokter bibber spelletje

Nu Kim & Bo zo in de buurt waren konden ze er niet onderuit om even mijn toppertje te komen meeten

Nadat Per & Fool van de week hun eerste vd trucje hadden geleerd moest dit geshowd worden natuurlijk

Fool had alleen niet zo'n zin om haar kriebels even te laten en leuk te kijken voor de foto

Lindsey & Kim waren zo jaloers op Perla & fool dat ik het hun ook even heb geleerd

Iedereen vond Perlaatje super lief

Perla is zelfs vreemdgegaan met Lindsey

En toen kreeg Perla honger en ging zichzelf trakteren op een hapje Lindsey

Lindsey kon het niet laten om dé foute deken eens van nader te bekijken
Klik
De koeien moesten ook weer even gepest worden door Kim & Lindsey

Lindsey heeft iig vele nieuwe liefde's ontmoet, naast Perla ook nog eens een uber geile, sexy Koei

Natuulijk mochten de paardjes ook nog heel eventjes buiten spelen, meet the bitches

Gelukkig konden ze ook nog lief zijn

Al met al een super geslaagde dag & zéker voor herhaling vatbaar (moet alleen wel weer eerst even sparen hoor meiden