boomloos meeting in groningen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Martje80

boomloos meeting in groningen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-08 13:28

Hallo boomloze bokkers,
ik zal mehier ff kort voorstellen. Ik ben tamara, en heb een hele lieve 4 jarige fjordenmerrie, die vrij breed gebouwd is, haha. Nu heb ik momenteel een wintec zadel met de witte boom, maar daar gaat mevrouw binnen zeer korte tijd uitgroeien.
Ik heb me een beetje verdieps in het boomloos rijden, maar ben nog lang niet zo kundig als jullie.
Ik vroeg mij af of er hier iemand is die bij mij in de buurt woont,en die mij eens wat meer wegwijs zou willen maken in het boomloos verhaal. Dat ik ischien eens een x jouw zadel zou kunnen testen, om te voelen hoe het rijd, en om te zien hoe het moet liggen enzo.
Ik woon in gasselternijveen, drenthe, en mijn pony staat op de manege in nieuwe pekela. Mocht je dit leuk lijken, om mij een beetje wegwijs te maken in het boomloos, dan stuur me maar eenpm.
Ik doe het even op deze manier, omdat ik dus totaal niet weet hoe zo'n zadel zou moeten liggen, qua maten enz.
Ik hoop van jullie te horen!

gr Tamara en Karev

Sok

Re: boomloos meeting in groningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 13:31

Hoi Tamara!
Ik woon heel toevallig ook in Gasselternijveen, mijn bijrijdpaardje staat in Drouwen, en ik rijd vooralsnog ook boomloos. Als ik even overleg met de eigenaresse van m'n bijrijdpaardje mag je vast wel een keer met de Startrekk rondtuffen! Ja
Het gaat om dit zadel; http://www.bettersaddles.co.uk/images/s ... ort1_l.jpg , maar dan in het zwart! Vrij prijzig, ik kan er voor geen meter op zitten, maar wie weet bevalt hij jou wel heel goed! Haha!

Groetjes Evelyn!