Hoi allemaal!!
Eindelijk is het weer zover, er zijn nieuwe data bekend voor nog meer IJslander plezier voor, door en met frá Bentelaer. Na het succes van de afgelopen weekends hebben we daaorm besloten om direct twee weekends te plannen.
Het eerste weekend wordt een heel speciaal weekend, Jos is namelijk op dat moment net jarig geweest en 60 geworden. Speciaal ter ere van hem zal ik dus allerlei activiteiten organiseren.
Jos weet hier wel van, echter alleen dat het georganiseerd wordt.
Juist omdat het een speciaal weekend is, hoop ik dat er zoveel mogelijk mensen van de vaste groep kunnen en willen komen. Ook zonder paard of maar 1 dag ben je uiteraard enorm welkom.
Omdat het dan nog wat te koud zal zijn om op stal te slapen zullen we waarschijnlijk bij mij thuis slapen. Ben net verhuisd en jullie moeten allemaal nog wel komen kijken;-)
Ik zou het fijn vinden om zo snel mogelijk te horen of je wel of niet kunt, welke dag / dagen en of je met of zonder paard(en) komt. Geef daarbij wel even je mail adres door (via pm) dan krijg je de speciale nieuwsbrief;-)
Goede idee-en over de invulling zijn nog altijd welkom!!
En dan............
En dan het welbekende TIJD weekend. Dat zal dit jaar georganiseerd worden op vrijdag 30, zaterdag 31 mei en zondag 1 juni. We hopen uiteraard dat we net zo'n stralend weer hebben als afgelopen jaar.
Vrijdag kun je vanaf de middag al komen en kunnen we eventueel alvast een buitenrit maken. Zaterdag zal de TIJD georganiseerd worden met allerlei leuke proeven en uiteraard prijzen.
Zondag tenslotte staatop dit moment nog open. We zijn namelijk bezig met een speciale invulling, daarover dus hopelijk spoedig meer;-)
Als je vragen of idee-en hebt, vraag maar raak!
Groetjes namens ons allemaal,
Jolanda!!