Cameee & Rosannee_ Meetten !

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rosannee_

Cameee & Rosannee_ Meetten !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-08 23:40

Vandaag was 't eindelijk zo ver ! Camee kwam hier heen , na een paar keer verkeerd gereden te zijn was ze er dan eindelijk. Haha! Eerst gingen we nog even bokken natuurlijk, en daarna gingen we naar 't zwembad. En dat was heel grappig&gezellig want er lag zon loopdingmat op 't water en daar moest je dan overheen rennen, Camee had bijna 't einde gehaald maar ik viel er natuurlijk gelijk weer af Huilen van het lachen Na nog een paar keer proberen er op te blijven staan ( wat niet lukte Clown ) gingen we de glijbaan maar onveilig maken. Eerst gingen we gewoon , maar toen vonden we dat we wat hippers moesten uitproberen, dus gingen we samen op onze buik, ik onderaan met men hoofd naar boven en camee bovenaan met der hoofd naar beneden. Aan het einde van de glijbaan moesten we snel weer normaal zitten omdat de badmeesters anders gingen zeuren, en ja hoor die badmeester ging alsnog zeuren, omdat we achter elkaar gingen. Terwijl op dat bord boven de glijbaan stond dat 't mogt. Toen werden we boos op de badmeester en gingen gewoon wat andere dingen uitproberen. De laatste keer gingen we op onze knieën zo rondjes draaien en toen maakte ik opeens een koprol in de glijbaan en ook nog een paar gekke draaien. Toen gingen we maar naar dat buiten zwembadje. Daar ging camee proberen op mijn nek te klimmen wat ook niet helemaal lukte. Daarna maar wat anders geprobeerd , we gingen elkaar namenlijk zo weg gooien, met je voeten op de ander zijn handen en dan afzetten, en was camee 3 keer tegen iemand aan gebotst. Clown
Toen zijn we een beetje gaan zwemmen maar ik wilde dat Camee op mijn nek ging! Maar buiten was het zo koud dus gingen ze het in het binnenbad proberen. Alleen we flikkerden steeds weer om en ook andersom lukte het niet. Clown Uiteindelijk gingen we maar in de stroomversnelling een paar keer. En toen gingen we naar de bubbels. Waar ik ging dansen opeens in het water en zingen dat iedereen kon dansen!( van Dora Huilen van het lachen ) ROFL maar toen was er een vieze dikke pedofiel die een beetje ging lachen en zeggen: 'nog een keer'! En Rosan gestoord als ze is ging dus nog een keer dansen en zingen. Huilen van het lachen wij snel weg nadat Camee bijna op hem was geknald. Weer even proberen of we op elkaars nekken konden, geen succes alleen. We zijn éen keertje de sleutel kwijt geraakt, maar toen niet meer! We gingen even geld halen uit de kluisjes en ik ging voor Camee en mij een jelly ijsje kopen! Even lekker geflubberd en toen zijn we weer gaan zwemmen. Later wilden we een slushpuppy en toen gingen we weer het geld halen. Toen zaten we aan het vieze tafeltje met onze slushy's! Maar we hadden niet zo veel zin meer in die dingen dus gingen ze een klein beetje op elkaar gooien. Plotseling gooide Camee haar hele slush over Rosan heen, maar toen had zij een vieze slushy handdoek. Toen kieperde ook ik mijn slush over Camee's benen heen! Dat was hartstikke koud! Toen weer gelachen en gingen we het geld weer opbergen! Daarna gingen we snel even die slush van ons afwassen en wouden we nog even naar buitenzwembadje gaan maar daar zat die dikke vieze pedofiel dus durfden we niet ( Huilen van het lachen ) Toen zat er een raar mens met een camera in 't zwembad heel arogant naar ons te kijken dus gingen wij die even nat spetteren, camee had mij zogezegd omgeduwt en ik viel dus zo vlak voor haar in 't water , en toen hadden wij osn helamaal rot gelachen om die reactie van dat rare mens. Daarna gingen we ons maar omkelden want mijn moeder kwam ons bijna ophalen. Eenmaal aangekleed gingen we nog even heel veel snoep kopen voor die nacht we hadden gekocht:
Rosanne: een zak zurematjes, een zak haribo mix, een zakje nibbits, een potje met snoepjes, een wc potje met snoepjes en een jelly ijsje.
Camee: een zak zurematjes, ook een zak haribo mix, een zakje bugels, een wc pot met snoepjes, 2 lollies, 2 Super baby bottels, Froetels en een Jelly ijsje.
We liepen net naar buiten en daar stond mijn moeder ons op te wachten. Eenmaal thuis gingen we natuurlijk even avondeten en daarna nog even op bokt. Toen gingen we op mijn kamer al 't snoep in schalen doen.
Jummieee Haha!

Toen we een hele schaal vol hadden gingen we naar boven. Want we hadden aan mijn broer gevraagt of we op de WII mochten, en dat mocht! Go jij! Go jij! Dus wij boven op de WII gegaan en toen gingen we Wario Ware spelen, waar we heeel goed in waren Cool . We gingen eerst samen en toen omstebeurt alleen! Maar plotseling ging de remote een beetje raar doen en en steeds werd de verbinding verbroken! Dus toen hebben we nog even geklooid met nieuwe batterijen maar dat lukte niet en toen hebben we het afgesloten en zijn we weer weg gegaan van de WII!
Afbeelding
Camee op de Wii
Afbeelding
als je de baas had gehaald moest je een gekke posé maken Huilen van het lachen
Rosann in posé
Camee in posé
Toen gingen we maar naar mijn kamer. Camee wou mijn ponykamp film zien dus gingen we die kijken en daarna ook nog mijn schoolkamp film kijken.

Uiteindelijk hebben we die afgekeken en toen gingen we even kletsen. Ik ging toen oogpotlood halen en toen gingen we elkaar helemaal onder kliederen met GSPH en hartjes en allerlei dingen! Foto's gemaakt en toen gingen we het eraf halen.
Rosanne onder gekladdert + gekke bek Tong uitsteken
Camee onder gekladdert
Afbeelding
samen op de foto Haha!
We gebruikten iets met veel olie dus we hadden helemaal een vieze galdde huid. Helemaal schoon gingen we weer naar mijn kamer om een modeshow te lopen! ROFL Toen allemaal kleren over elkaar aangedaan enz. en toen filmen en foto's maken!
Afbeelding
Maar daarna moesten we naar bed! Ons snoep was al een stuk minder en Camee was verslaafd aan de Super Baby Bottle en ging de hele tijd likken enz! Zij lag ook op een stretcher die kraakte. Maar Camee ligt nooit stil dus dat was beetje lastig! Uiteindelijk gekletst enz en toen bedacht ik dat Camee op de fatboy kon slapen! Dus wij stilletjes ( Clown ) dat ding opruimen en de fatboy gepakt! En Camee kon daar echt heerlijk op liggen en zij helemaal blij! Maar toen wilde ik ook op die fatboy! Dus toen gingen we samen op de fatboy slapen. Alleen dat lukte niet helemaal! Huilen van het lachen Want steeds als éen iemand goed lag goed lag kon de ander weer niet lekker liggen. Dus wij gingen de hele tijd als een stel debielen proberen al de korrels die erin zaten proberen in het midden te krijgen.. Clown Alleen dat lukte maar steeds niet! En we deden elkaar de héle tijd pijn! Tong uitsteken Uiteindelijk hadden we allemaal houdingen geprobeerd en toen ging ik maar even tekenen! Maar we moesten stil zijn want mijn vader moest om 4 uur opstaan en dan kon hij anders niet slapen! Maar Camee ging steeds te hard praten... Haha! en ik was helemaal hyper plotseling en toen was Camee weer moe! Uiteindelijk moest ik van camee uit de fatboy Vork en na een hele lange tijd deed ik dat ook maar! Toen hadden we wel de wekker gezet om 5 uur maar dat was niet gelukt, want we zijn er door heen geslapen! Clown Om half 4 ofzo sliepen we al! Tong uitsteken En volgens mijn moeder was Camee midden in de nacht helemaal gaan praten! Huilen van het lachen De volgende ochtend werden we om half 12 ongeveer wakker. Toen gingen we eerst nog even op de fatboy rollen vanaf mijn bed Huilen van het lachen En toen natuurlijk even op bokt en msn. Daarna ons snel aangekleed en naar doortje gegaan. Bij Doortje waren wij de enige en toen zijn we even gaan poetsen en ik ging even vegen en Camee vond Doortje super lief(wat ze ook is) <3 We hebben wat foto's gemaakt en zijn toen weer weg gegaan.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Na even fietsen kwamen we bij de manege en toen ging ik alle pony's en paarden laten zien. Ushi nog even een stuk wortel gegeven en toen moest ik even kleine kinderen helpen met de poetscursus! Daarna hebben we even gekeken naar de nieuwe shetjes die super schattig waren en nog een paar foto's gemaakt! Het was toen al weer tijd om terug te gaan naar huis. Alleen het sneeuwde en was ijskoud! =( Dus toen kwamen wij helemaal verkleumd aan bij mijn huis, waar Camee's moeder al was gekomen. Toen zijn we nog naar boven gegaan en hebben we op de fatboy gelegen. Spullen gepakt en nog even naar beneden! Heel even bokken nog en toen moest Camee naar huis! Doei! Kusje
Het was super gezellig en gaan we zeker nog een keer doen Ja
Groetjes Rosanne & Camee Lovers

Britt_Sisi

Re: Cameee & Rosannee_ Meetten !

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 23:47

Ziet er superleuk uit meiden! Rosann in je profiel zie je er heel anders uit Clown nouja, ik weet zeker dat jullie het superleuk hebben gehad!
xxx

x_tico

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 23:55

ziet er coeeel uit Hyper!

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-08 23:58

whihiee, dankje Haha!

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 00:11

Jeej hij is eindelijk af! Haha! Het was zeker suupeer leuk! Haha! We doen het snel nog eens. Knipoog Oeh we hadden eigenlijk de op zijn kop foto's er nog bij moeten doen! Ja

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 02:14

Stelletje gekken Huilen van het lachen
Zo te zien was het erg gezellig Haha!

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 08:50

Haha ziet er geweldig uit Haha!
Echt mooi hahahah ROFL

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 11:19

dankjee Haha! waar blijft jullie meeting topic ? *LOL*

Ambertjee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 11:37

Ziet er hip uit hoor! Heb je pherrie ook wel een stukkie wortel gegeven he! Haha!

Ilsex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 12:46

Ziet er gezellig uit zeg Haha! .
Gehghe, ik heb gelachen bij jullie verhaal ROFL

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 17:13

Bwaha vet gezellig Haha! Ik wil jullie ook meeten maar dat mag niet van mijn mamsie vanwege de-vieze-mannetjes-achter-internet-rede. Boos!

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 17:43

haha, dankje Haha!

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 22:10

Haha ziet er super uit Lovers
Echt lachen met dat haar en oogpotlood enz!
En natuurlijk de standaard meetting regel; naar het zwembad Huilen van het lachen

Niki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 12:16

Cameeeee ik heb die Allstars oooook Haha!
Jullie hippe GSPHmake-up is ook helemaal geweldig Haha!

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 21:41

Niki_ schreef:
Cameeeee ik heb die Allstars oooook Haha!
Jullie hippe GSPHmake-up is ook helemaal geweldig Haha!

Yeaah die allstars zijn the best! Haha!

Het was idd echt super leuk en bedankt voor de leuke reacties!