Ja het was zover , Tamar ( Taat_ ), Isa ( Ies_ ), Lotte ( Larnaca ) & Ik ( x_tico ) gingen voor de eerste keer meeten

Tamar ging bij Lotte slapen, en Isa bij mij

Tamar en Isa zouden donderdag om kwart over 11 aankomen bij Lotte en ik zou er om 11 uur zijn, maar ik kom nooit optijd dus ik was te laat.

Ze waren er net 1 minuut ofzo, maartoch

Toen hebben we wat gedronken, en zijn we naar Merlijn en Jimmy gegaan.
We gingen wandelen, maar toen zaten Tamar & ik op Merlijn, en Isa op Jimmy en Lotte der naast

Toen ging Jimmy irritand doen, en toen gingen Tamar & Isa op Merlijn en ik op Jimmy.
Ik wou op Jimmy rijden met zadel dus gingen we het zadel opdoen

Toen gingen Tamar en Isa samen op Merlijn en ik op Jimmy

Ik ging daarna nog springen, en Jimmy bleek dat wel goed te kunnen dus ik ging best hoog

Toen gingen Isa Tamar & Lotte ook op Merlijn springen dus ze gingen het zadel opdoen

Maar Merlijn is een beetje (

Daarna gingen Isa Tamar en Lotte ook nog op Jimmy, en ik op merlijn

Op een gegeven moment zaten Lotte Isa en Tamar met zijn 3e op merlijn, merlijn vond het allemaal maar best

Ik ging ook nog zonder zadel op merlijn, maar lotte duwde me er 6 x af, met gevolg dat ik helemaal vies was

Daarna gingen we naar Lotte's huis toe, foto's maken en daarna bij mij eten

Lotte en Tamar gingen toen naar lotte's huis, en toen waren we nog met elkaar op msn

Toen gingen we ook even op bokt enzoo, en Lotte & Tamar gingen een Film kijken en Tamar zat helemaal in de film

Ze hoorde Lotte nieteens praten

Vrijdag ochtend moest ik om 10 uur al op stal bij Tico zijn omdat mijn vriendin en ik naar de Ponyclub gingen lopen, toen ging Isa mee op de fiets

Toen waren we om 1 uur terug op stal en toen kwamen Lotte en Tamar er ook heen, maar ze vonden de hond niet lief

Daarna naar de benzine pomp geweest eten gehaald, en naar mijn huis gegaan

Isa en Tamar gingen daarna naar boven en toen greep lotte tamars been vast en toen schrok ze

Toen nog wat lol gehad enzo, en foto's gemaakt

Toen belde isa's ouders op dat ze al bij lotte waren, dus wij kei snel naar Lotte gefietst, en toen moesten ze alweer naar huis

Afscheid genomen, tot volgende week gezegt

De foto's

Lotte & Isa

Tamar & Ik

Ik wou persée op Lotte's rug ( die vieze paardrijbroek komt dus van dat lotte die mij er 6 x afduwde)

Gevolg

Met zijn viertjes

Tamar & Lotte

Bij mij in de keuken

& Oja, eigenlijk sporen we niet oké

Meiden het was zó geweldig

Donderdag gaat Lotte naar Tamar & Isa toe, helaas kan ik niet mee ivm me suikerziekte, maar ik wens jullie veel plezier toe

Bedankt voor het kijken

doeeg