Maya schreef:
Nou, wij hebben echt een héérlijke rit achter de rug hoorDe dames stonden te springen van ongeduld, want om tien voor 2 was iedereen al present, ik had daar al rekening mee gehouden dus was de chocolademelk aan het opwarmen
Die nog in en thermos gegoten, mand ingepakt en de kar gaan halen. Aman ff snel geborsteld, opgetuigd en ingespannen. Iedereen dik ingepakt op de kar, en gaan maar
Hele rit droog gehouden, grotendeels zon ook wel, af en toe wel een fris windje maar was eigenlijk ook niet al te erg ofzo. Nicole heeft nog haar dronkemans stuurkunsten vertoond
en had de grootste lol
Aman sjokte gestaag en op het gemakje voort. Hanneke zorgde voor alle sfeerplaatjes en foto's (ben echt heel benieuwd!) En ja... we hebben gewoon lekker gekletst, chocolademelk gedronken, muffins gesnoept en worstebroodjes gesmikkeld. Bij thuiskomst kwamen m'n ouders ook net thuis van een boom ophalen, dus Aman uitgespannen en op de paddock gezet. Nicole had nog een lekker appeltje voor beide dames, en toen nog met z'n allen (en m'n ouders) wat koffie / thee gedronken en nagepraat met verse appeltaart van m'n moeder
![]()
Wat mij betreft meer dan geslaagd, en volgend jaar als Aman op ijzers staat en de conditie tiptop is, gaan we een lekker lange tocht maken![]()
Hier dan de foto's:
Ik kan nu wel weer zeggen dat ik de camera beter moet leren kennen omdat de foto's weer niet zo scherp zijn. maar volgens mij kan ik het gewoon niet

Nicole aan het stuur

Mooi stukje zeeuwslandschap

Heerlijk het zonnetje in onze rug, wat wilt een mens nog meer

Connie (Yoda) zat ook wel lekker

Nicole en Maya.

En nog een keer

Check het fijne dekentje om Connie's benen!

Arme pony, zo hard gewerkt

Poging tot de beroemde Amanoortjes foto

Lekker kontje

Nou meiden, ik vond het erg leuk!
Zeker voor herhaling vatbaar

Nog bedankt Maya, voor alle heerlijke dingetjes!