Donderdagavond ging de telefoon.. "Heeeey Chickie! Met Valeria, wat ga je vanavond doen?!"..Klaas: "euh..Zo te horen met jou afspreken?" En jahoor, een half uurtje later stond ze hier op de stoep. Even naar de Mac geweest en daarna door naar een gezellige kroeg in Drachten. Was gezellig!
Gelijk afgesproken om zaterdag (afgelopen zaterdag dus) met z'n tweetjes te gaan stappen in Pruim, Zevenhuizen.
Gisteravond (zaterdag) haalde Valeria me weer op. Gelijk naar haar nieuwe kamer geweest, wat gedronken en slap geouwehoe.rt met de buuf. Geweldig! Weer dikke lol met elkaar gehad, als vanouds. Rond 12 uur besloten we om die kant op te gaan, want de Gebroeders Ko zouden komen, we gingen maar uit van een drukke tent..Maarja, wij als hollanders willen natuurlijk weer haantje de voorste zijn, en dat waren we ook. Nog niemand op de dansvloer, maar wij stonden al swingend vooraan bij het podium te wachten op Gebr. Ko

Ook het podium nog op geweest, als je dat durfde kreeg je een kadootje. Ze hadden o.a. kerstmutsen, ook met van die vlechtjes aan de zijkant, die wou ik! Maar helaas, meneer de DJ verstond mij niet en ik kreeg een geweldige bril!

Om een uur of half 2 kwamen de gebr. Ko dan eindelijk! Jeez, wat een feest, van Polonaise tot Jumpstyle, fantastisch!
Rond 3 uur zijn we naar huis gegaan. Eenmaal bij Valeria's kamer aangekomen hoorden we de buuf al weer roepen..'Zijn jullie thui-uis?'..Ja dus..Rommel de bommel, wat een gestommel.."Valeria, ssst, pas op voor de medebewoners!'..Hahhaa, maar daar hebben we helemaal niet meer aan gedacht, oops.
Buuf kwam gezellig bij ons ouwehoeren en Valeria heeft voor ons heerlijke loempia's klaar gemaakt.
Rond een uur of 5 zijn we maar gaan slapen

Die avond nog wat foto's van elkaar gemaakt..Tsjah, je moet toch wat 's nachts als je niet wil gaan slapen..

Valeria die de buuf rond 3 uur s'nachts laat schrikken met mijn bril en snoep kunstgebitjes (lang verhaal, zit wat achter):

"Euh, Valeria, volgens mij is dat mijn bril!"

Zo onschuldig als dat lieve kaboutertje kan kijken............

Zo gevaarlijk kan ze zijn!

Oeii...

Eindelijk! Loempia's!!!

Sexy Dinootje

Euh..Tsjah, wie zal dat nou zijn

Klaas natuurlijk!!

"Klaas, slaap je?"

Neeee!! Tuurlijk niet!

Mijn god zeg..Geen commentaar!!

Idem dito...Wat een reliëf gezicht

Valeria; GOEIEMOGGELLLLL! Klaas; Ga weg!

Tot de volgende keer! Wordt vervolgt!