Er zijn niet gek veel Zeeuwen hier op bokt, dus mensen die buiten Zeeland wonen zijn uiteraard ook welkom

Het zou leuk zijn met paarden erbij, maar dan moet ik nog wel regelen waar we die zouden kunnen zetten enz
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikke schreef:Hhhmmm, ik moet binnenkort weer in die hoek zijn, auto ophalen die eindelijk op kenteken staat, als ie tenminste door de keuring komt. Als dat te combineren valt, dan ben ik wel van de partij.
Vivian schreef:Waar ligt Oost-Souburg Letizia?Anders vraag ik wel aan Michelle (Sheerza) of ze ook gaat en Avantilover en Madeline en michien ook Miesie hierzo (ehhh Rotterdammertjes) en dan kan denk ik 1 van hun ouders ons wel brengen,wat gaan we doen?
letizia80 schreef:Het zou wel leuk zijn als we iets met de paarden zouden kunnen doen.
Nina schreef:Hier alvast een lijstje met mensen die wel/misschien meegaan voorzover ik nu weet:
(* = niet zeker of diegene mee gaat..)
-Jozianne & Rowan (wandelend met pony)
-Nina (ikzelf) & Keltic (wandelend)
-*Vivian (Zonder paard)
-*Ikke (Zonder waarschijnlijk)
-*Pinolover & Pino
-*Amrad & Amrad
-*letizia80 & (misschien pony)
letizia80"]
[quote="Nina schreef:Hier alvast een lijstje met mensen die wel/misschien meegaan voorzover ik nu weet:
(* = niet zeker of diegene mee gaat..)
-Jozianne & Rowan (wandelend met pony)
-Nina (ikzelf) & Keltic (wandelend)
-*Vivian (Zonder paard)
-*Ikke (Zonder waarschijnlijk)
-*Pinolover & Pino
-*Amrad & Amrad
-*letizia80 & (misschien pony)
frostwood"]
Wat wordt het nu??
Met of zonder paarden?
Als het met is en er is een mogelijkheid om een paard te huren...ben ik erbij
En als het zonder is ook wel hoor
Alleen moet ik wel ff kijken of ik kan dan ....
[/quote]
Hai!
Als alles geregeld kan worden met het plaatsje waar ik hem wil houden, dan kunnen we IJslanders huren. Heb daar een tijd gereden, en ze doen ook losse ritten voor toeristen e.d dus hopelijk is dit te regelen!
[quote="PinoLover schreef:Heej Nina!
VInd t wel een gaaf plan! Ik ga graag mee, als t doorgaat, moet ik natuurlijk wel even mn moeder over zien te halen dat ze wil rijden met de trailer als ze we t met paarden dr bij doen!