De eerste voorstelling van onze PRE quadrille ging erg goed. We waren met de beste 6 van de 10 hengsten en het liep allemaal vlekkeloos. Ik had Imi alleen graag wat beter aan het lopen gehad, maar losrijden was er niet bij op dat kleine stukje.
De tweede voorstelling ging helaas beroerd, we hebben veel fouten gemaakt. We hadden dan ook een nieuwe proef, die ik zelfs voor de eerste keer reed. Ook niet echt verstandig om een week voor p&k een compleet nieuwe proef te maken, maar ja, das achteraf.
Het was in ieder geval helemaal geweldig om met Iem mee te kunnen doen, voor mij het bewijs dat hij weer helemaal terug is van weggeweest.
Verder heb ik Lot eindelijk gezien met zijn stang en trens. Ik vond het supermooi Kim, echt waar! Vooral zijn galop en dat zonder losrijden.
Lodewijk leek bij het instappen meer hengst dan Imi, want hij bleef aan het roepen!!!!

Ik heb nog een aantal mensen van bokt gezien, het was druk bebokt daar.
Volgend jaar hopen we ons tweede showstuk met de kunstjes en de truukjes te kunnen doen, daar was nu te weinig tijd voor. Maar het is wel een belevenis om daar te rijden!
Groetjes Suzanne