Wat kan douchen toch fijn zijn!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jantina

Wat kan douchen toch fijn zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-02 00:05

Wist niet dat je zo heerlijk kon douchen! Ik zit nu bij Kimmetje thuis, heb haar net achter de PC weg moeten slaan, maar ikzit eindelijk hoor! Schoongewassen, fris ruikend en met heeeele grote wallen enheeeele kleine oogjes.

Het begon allemaal al op vrijdagochtend, boot, taxi, auto... auto, auto, auto, trailer ophalen en nog meer auto en auto.
Aangekomen bij P&K spullen en Roek uitladen en mensen zoeken.

Ik zal jullie vertellen, er zitten flinke gaten in dit verslag, want ik weet het allemaal niet meer zo goed. Neeee... GEEN drank, hooguit een pietsie te moe. Maar ik heb ook zoveel gezien en beleefd, het was helemaal het einde!!

Ik weet opdit moment namelijk even niet meer wie ik op vrijdagavond gemeet heb. Jacksel? Of was datzaterdag? Ik weet het bij god niet meer, mijn excuses.... Ik heb een waterhoofd Haha!

De hoogtepunten.... correctie indit alles.....
Ik was een lijstje aan het tiepen, maar dit lijstje werd langer en langer. Laten we het erop houden dat ALLES 1 groot hoogtepunt was!

Ik heb op een shire gezeten, ijzeren Hendrik gekust, meegedaan aan de Platpoot-show, voor de stoplichten gestaan, de grote mannen van de menshow gezien (veeeeeeel inspiratie opgedaan!!) Anky gezien, veeeeel bokkers gezien, spullen gekocht etc etc

Hierbij laat ik het eerst even, want ik ben veel te nieuwsgierig naar al die andere topic, ik zag al een foto van mij passeren!
(ben ook heeeel benieuwd naar de foto' s van Berdientje!)
Tiep ik straks weer verder over al die grote belevenissen van het kleine meisje op de grote show!!

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-02 00:20

Oooohhh ik schaam me heel diep! Kim komt net binnen en ik heb Karin vrijdagavond gemeet. En ik vond het nog zoooo leuk!! Vergeet ik dat helemaal te zeggen!
*schaam*

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-02 00:21

Pffff morgen herinner ik me hopelijk wat meer want nu is het ook 1 groot zwart gat!Jantina en ik hebben beiden een bult op ons kop...Tja geen details dat komt wel!

Dit is KIMMM
Laatst bijgewerkt door jantina op 18-11-02 00:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 00:21

Enne ik was zaterdag, maar wel leuk dat ik genoemd werd Haha!