Vrijdag waren we om 13.00 uur bij de Brabanthallen met een auto vol met standonderdelen en Hendrik het harnas. Hendrik had in de auto last van zenuwen en zat nogal te riebelen op de achterbank. Hij wist dat Jantina en Kim met smart op hem zaten te wachten

Om 20.00 uur was onze eerste show, we lieten de historie van de Shire zien. Dus van boerenpaard, de ridders (wij !), naar de aanspanningen en de moderne Shire onder het zadel. Zo lakoniek en kalm als Bonnie thuis is, zo druk werd ze tijdens de show. Koudbloeden zijn niet altijd koel

Na een bijna slapeloze nacht (Nimber had erg luidruchtig sjans met een steward

De rest van de shows werd Bonnie alleen maar drukker en drukker, ze brak enorm over haar schouder uit richting uitgang, ik zat al een keer bijna bovenop de boarding, alleen door een "halve kies uit te rukken" kon ik voorkomen dat we er op klapten. Ik besloot dus maar om bij de laatste show voortijdig de ring te verlaten, voor er ongelukken gebeurden. De bodem in de bak was spekglad, een balende Shire is niet gemakkelijk te hanteren en tijdens een show moet je toch proberen om het allemaal netjes op te lossen en dat ging dus niet meer. Jammer maar helaas van de laatste show, maar de veiligheid van iedereen en z'n paarden staat voorop.
Zondag tijdens de prijsuitreiking kregen onze stand + show de tweede prijs en daar was ik hartstikke trots op, iedereen had er een hoop werk aangehad en het was prachtig geworden.
Ik heb een heleboel mensen gemeet, hartstikke gezellig, heb helaas ook een aantal mensen gemist. Binnenkort dus o.a. naar Tegelen, ezeltjes kijken, Apeldoorn, Lodewijk plagen, Ameland, Nobeltjes drinken

Foto's volgen volgende week !