En we waren er eindelijk nou dan nog een plekje voor de auto zoeken, zijn we nog een heuveltje af gereden erg leuk.
Ik ben meteen de kraampjes ingedoken en wat zag ik daar mooie dekjes!! Ik heb een fluweel groene gekocht en een uhm caramel kleurtje en daar heb ik Killian's naam op laten graveren.
Nou toen op zoek naar de stallen jeetje volgens mij hebben we de hele beurs wel 10 keer gezien. Nou toen was het al bijna tijd voor de tinkershow. Dus wij dat eerst maar gekeken. Ik vond het persoonlijk erg leuk en vrolijk eruit zien. Er is helaas wel iemand van haar tinker afgevallen en die bleek haar vinger uit de kom te hebben. (niet zo prettig dus) Maar voor de rest ging de show best goed. Sjonge met een digi foto's maken is toch moeilijker dan je denkt, maar ik heb het geprobeerd en ik zal ze snel proberen te plaatsen.
Nou toen zijn we weer naar de stallen gegaan en wie kwamen we daar tegen. Sint en Piet, moegen wij pepernoten????? ja hoor allebei een handje hmmmm lekker. Nou toen zijn we met Linet snel nog even over de beurs wezen wandelen. En zijn we nog heel wat bokkers tegen gekomen. Ik denk alleen niet dat ze mij allemaal hebben gezien.
Ik heb snowdon ontmoet: die is erg gezellig

Nou Ik snel nog wat inkopen gedaan een Jas, Halstertouw, chaps. en dat vond ik wel weer genoeg voor vandaag.

Nou de laatste show ging een stuk beter er deden 2 tinkers minder mee, wegens ziekte en vinger.
Kortom een erg gezellige geslaagde dag en t was ook erg leuk veel mensen een keertje te zien. Ik had Jurga en sypheron alleen iets groter geschat

Groetjes Marjolein