Zaterdagochtend ging om 6 uur de wekker en om 11.30 reden we de eerste demo. Toen was het nog rustig en het ging dan ook perfect. De andere twee waren rommeliger, en ze moesten er behoorlijk aan rijden. Gelukkig hoefde ik zelf niet te rijden, ik was van commandant gedegradeerd tot manusje van alles. De hele zaterdag rende ik heen en weer tussen secretariaat, hoofdingang om mensen op te halen, stallen, hallen enz. 's Nachts na 5 flessen wijn, jagermeister, Nobeltje en meer middenin de veilinghal toch nog een paar uurtjes geslapen en zondag begon het hele feest opnieuw maar dan met een houten hoofd...
De rest van onze groep had op een paar strobalen in de stallen geslapen en dus haast geen oog dichtgedaan tussen die herrieschoppende monsters. Bovendien bleef daar de hele nacht het licht branden, geen topper dus.
Ben een heleboel mensen tegengekomen, maar ik heb iedereen alleen gezien of kort gesproken. Verder heb ik een hele mooie bruine waterdichte deken gekocht voor Maestro (die Mistral van 100 euro).
Ik heb maar een paar foto's, maar er zijn ook video opnames gemaakt die we later monteren en op een siteje zetten.
Hier 2 foto's: