Steeds was het, hey stef, hey, ben jij stef? hey stef!
En ik maar roepen, nee, ik ben stef niet, en ik heb geen haf en shet

Heb niks gekocht (behalve een cadeautje voor nimber) dus dat was best netjes. Heb een aantal shows gezien, vond het heel erg jammer dat de ijslanders ineens niet reden, terwijl ze wel op het programma stonden.
Wat ik heb gezien + mening (in willekeurige volgorde)
Welshpony en Cob stamboek: Tja, sneeuwwitje, leuk voor de kids om te doen denk ik, maar eerlijk gezegd vond ik er weinig aan. Het welsh sta,boek is zo veelzeidig, en een cob heb ik al helemaal niet gezien, erg jammer.
Tinkers: Heel erg leuke nieuwe show, angels manen zijn gegroeit

Fjorden: Matige show, een 2 span, 1 dressuur, 1 die een paar sprongetjes liet zien, en 1 voor een soort van sleep. Erg kort, en best saai (en nee, dit is niet omdat ik niet van fjorden hou)
Andalusiers: Hele nette carousel, ondanks dat 1 van de bruine geloof ik een beetje heet was en steeds wilde galoperen

Mini-appaloossa, alleen het laatste stukje van gezien, zag er leuk uit (wat ik er dus van gezien heb)
Groningers: Tja, onze eigen kimmie

Haflinger: Dit wordt uitgebreid vrees ik.
Er zou een show komen van haflingers onder het dameszadel. Och wel leuk, even kijken, dacht ik.
Ze komen binnen, 2 mooie haffies, amazones in mooie blauwe jurken, stang en trens in, zag er heel mooi uit.
1 van die combinaties zet me in ene toch een uitgestrekte draf neer op de lange zijde!! Niet normaal zo mooi!!!! Echt WAAAAAUUUUWW!
Een hele leuke pas de deux, en daarna nog passage, spaanse pas, et etc etc.
1 van de 2 beheerste alle oefeningen van grand prix nivo, alleen mag je dat van wege de hoogte helaas niet rijden met een haflinger.
Deze show heeft ontzettend veel indruk op me achter gelaten en was voor mij echt DE show van de dag.
Tja, verder heb ik niet veel meer te melden geloof ik, we wachten het af