Hier istie dan! Wie gaat er mee wokken in Amersfoort? Ik heb zal een poll opstellen van alle vrijdagen en zaterdagen in november (partners mogen ook mee). Je kunt meerder opties selecteren.
Ik heb op zaterdag 10 en 24 november gestemd. Andere dagen moet ik werken, vrijdags tot 6 uur, dus dan wordt het wel erg laat voordat ik in Amersfoort ben. Eventueel kan ik de andere zaterdagen wel, maar dan is het ook een uur of 7 voor ik er ben.
Moet beide dagen (vrijdag & zaterdag) werken tot uur of 6 (zaterdag meestal iets eerder, vrijdag iets later) en dan nog met OV erheen dus denk niet dat ik dat ga redden..
Wat voor de 17e eventueel wel een oplossing kan zijn is dat we iets eerder afspreken en eerst ergens wat gaan drinken met z'n allen. Dan gaan jullie daarna eten en ga ik oppassen
Ik gok dat ik met het OV ga als het op een vrijdag is. Als het een zaterdag wordt kunnen Laura en ik misschien samen met een auto en de kosten delen. Maar dat overleggen we nog wel
Tot nu toe kan iedereen die mee wil op zaterdag de 17e. Dus als jullie hier ook voor zouden willen kijken? Is er trouwens een goede verbinding met openbaar vervoer vanaf het station?
Met OV is het sinds kort volgens mij ook goed bereikbaar Ze hebben vlakbij een nieuwe bushalte gemaakt een paar weken terug
En anders is het station op 5 minuten met de auto (Amersfoort schothorst). Daar kan ik mensen wel ophalen! Wegbrengen wordt de 17e iets moeilijker..... Dan moeten jullie iemand anders lief aankijken
Shanna, als het op zaterdag is kunnen vrienT en ik je wel oppikken vanuit Arnhem.
Op zich ben ik niet bezet op vrijdag. Maar het probleem zit hem in ons werk. Ik moet tot 5 uur werken in Ehv. Ik zou evt. wel iets eerder weg kunnen. Maar vrienT werkt in Den Bosch. We moeten eerst terug naar Limburg (1,5 uur rijden als er geen file is) om de paarden te verzorgen. Die moeten binnen gedaan worden, stallen uitmesten en voeren. En van daaruit weer terug naar Amersfoort wat zo ongeveer 2 uur rijden is. Ben bang dat we er dan op zijn vroegst pas om 10 uur zijn, en dat lijkt me niks.