eeey 
Vandaag hebben 5 van de 7 CID'ers gemeet in de efteling. 
Robin__ (robin), Chann (Chantal), B_rOwny (Jodie), Sindbad (Rochelle) & Larnaca (Lotte).
Rond 11 uur (?) hadden we afgesproken bij de ingang van de efteling, maar ik dacht bij de bussen. 
Dus Chantal, Robin en Jodie stonden bij de ingang te wachten en ik bij de bussen. Dus ik gesmst, zijn jullie er al? Maar ze waren en blijkbaar al ja.
Ik daarheen lopen, en werd aangevallen door Robin, maaaar ik bleef staan.
Rochelle kwam later, want die kon er bij het station niet uit, dus die was fout gereden. Dus die had wat vertraging. Nou wij alvast het park in, alvast een paar foto's gemaakt in het sprookjesbos. maar ik geloof dat chantal daar de meeste foto's van heeft. Daarna ook nog eventjes snel in de zweefmolen geweest. 

Toen belde Leanne nog naar robin, maar Rochelle ook
Dus Robin was te laat, Leanne mij gebelt, nou eventjes gekletst vanuit de zweefmolen, en daarna snel Rochelle ophalen bij de ingang!
Wij liepen richting die grote bank, maar Rochelle liep ook al richting ons dus wij liepen d'r bij voorbij omdat we d'r niet zagen.
Toen ging Jodie pinnen dus ik eventjes snel foto maken van de rest.

Nou toen richting de Python, waar robin voor geen goud in ging omdat ie stuk was geweest.
Dus zij ging op de tassen en jassen letten. Ze was net zo'n pakezel
waar ik helaas geen foto van heb, maar Rochelle of Chantal wel. Jodie bleef maar schreeuwen 'IK GA DOOOODD' in dat ding, maar toen ie klaar was wouw ze ineens heel graag nog een keer. 
Toen hebben we eventjes wat gegeten en daarna snel in het schommelschip, wat volgens Robin het schimmelschop was.
Daarna in de Piraña, waar sommige zeiknat werden en die vent maar zeggen dat we moesten blijven zitten. 
Toen in de bobslee waar ook in de rij weer wat foto's zijn gemaakt. 

Nog een keer piraña daarna, en toen richting het reizenrijk.
Oftewel, het plein met de vogelrock enzo.
Nouu in de vogelrock daar stond me toch een rij, niet normaal
Toch ingeweest, en het ging best snel. 
Daarna in Carnavalsfestival.
Jodie & ik in een karretje, en Chantal, Robin & Rochelle bij elkaar. Jodie en ik die beugel tegenhouden, dus jodie sprong eruit en ging daar eventjes zitten, en darana sprong ze er weer uit en daar moest ook een foto van gemaakt worden natuurlijk. 

Daarna, GROEPSFOTOOOO
Alleen niemand durfde het aan een man te vragen die daar zat, maar Rochelle was tóch zo dapper het te vragen.
Robin en ik onze camera aan hem geven, ging hij er vandoor
wat voor de grap was maar ik schrok me dood. 

Toen vonden we het wel een goed idee om naar de droomvlucht & Vila volta te gaan, maar daar moest je 45 minuten wachten
en daar hadden wij niet zo'n zin in, dus gingen we maar liggen bij de villa volta. 

Ja man, daarna was het tijd om wilde paarden te temmen.
Op naar het carousel hoe schrijf je dat? dus. 
Man die paarden waren wild, niet normaal.
Mijn filmpje is iets te lang op up te loaden, dus we moeten maar wachten op die van Chantal.

Daarna moesten we volgens mij al weer terug naar huis, want Rochelle, Robin, Jodie & Chantal moesten optijd te bus naar het station hebben. Ik niet, ik was met de auto. 
Maar natuurlijk nog wel een paar foto's gemaakt! 

EN IK VERGEET BIJNA DE HIPPE KOE! 
Rochelle en Robin gingen van die ballen gooien in zo'n melkkan, maar d'r liep zo'n koe rond.
En Robin kon niet raak gooien door die koe zei ze, dus toen zei ze maar eventjes ZIT EN BLIJF! Braaaaf 

Meiden, het was super gezellig en we doen het snel nog een keer!
Laatst bijgewerkt door Larnaca op 28-10-07 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt