We zijn voorlopig met 4 - Bellatrix - Medousa - Tessiej + vriendin
Maar we zouden het leuk vinden om met nog meer te gaan!
De datum komen we niet uit. Het zit zo. We willen 1e rang (79 euro), maar op de datum dat we willen, zaterdag 8 december om 20.00uur zijn de kaarten voor eerste rang uitverkocht, en zouden we dus 2e rang moeten gaan (74 euro) Of we gaan zondag 9 december om 14.00, waar nog wel voldoende kaarten 1e rang beschikbaar zijn.
Dus bij deze een poll bijgevoegd. De meeste stemmen tellen, en daar kiezen we dan dus ook voor.
Even iets anders, willen jullie alleen naar de show of ook nog naar de artiestenuitgang zodat je een praatje/fotootje met Ron en Chantal enzo kan maken? Het maakt mij niet uit Maar als we dat ook willen doen lijkt mij de zondagmiddag handiger. Anders moet je na de voorstelling op zaterdag staan wachten en dan wil ik eigenlijk wel snel naar mijn trein Voor de voorstelling gaat niet werken op zaterdag, want vaak is er nog een middagvoorstelling en zijn ze dus al binnen.
Kortom, voor zaterdagavond kaarten bestellen? Dus Tessa, zal ik morgen bellen? Want jij kon savonds toch gewoon wel, dan kwam je niet in problemen met je werk toch?
Echt enorm veel plezier!!!!!!!!!!! Ik ben dus net gebeld door Suus (v/h zwemmen) en het is dus inderdaad 8 december 's avonds Als dat niet zo was, had ik nu snel nog een kaartje besteld, maar helaas
Enorm veel plezier!!! Hij is geweldig en dat is echt niet overdreven