MEGA strandrit meeting (CARPOOLEN)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Krissis

MEGA strandrit meeting (CARPOOLEN)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-07 21:30

Zoals hier staat vermeld, komen op zaterdag 10 november ongeveer 200 ijslandse paarden samen in Camperduin (Noord Holland).
Nu willen hier ook bokkers heen (al dan niet met paard). Misschien is het leuk hier een meeting aan vast te plakken en eventueel carpoolen met z'n allen (om zo de kosten te drukken en de gezelligheid te verdubbelen).
Dus, dit topic zal een bron van vraag en aanbod worden voor het vervoer naar dit spectakel!
Meld ff of je vervoer zoekt of aanbied, hoeveel mensen je kunt meenemen en wat je (vermoedelijk) vertrekpunt wordt.
Hopelijk tot dan!

Krissis

Re: MEGA strandrit meeting (CARPOOLEN)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-07 21:31

Bij deze, ik DENK dat ik ga. Naja, denk... weet het wel zeker Haha! Als ik ga, ga ik met eigen vervoer (oud golfje) en kan met mij nog 3 andere meenemen. Mijn opstaphaven zal Station Naarden/Bussum zijn. Geïntereseerden?
Wie ziet hier wat in?

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 11:27

ik wil ook dolgraag heen, alleen heb ik geen vervoer...echt zooo jammer! Is er iemand in de achterhoek die me kan meenemen onder betaling van bezinekosten?

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-07 17:41

vandaar dit topic Knipoog Zou leuk zijn als mensen mee kunnen gaan die zelf geen vervoer hebben maar doormiddel van carpool wel mee kunnen gaan! Dus mensen, is er nu niemand die meegaat en wilt poelen>

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 22:59

jammer dat het alleen voor ijslanders is

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 14:38

Andere paarden mogen geloof ik bij Hargen instromen en mee rijden. Voor het plaatje en het record zal er gestart worden met alleen IJslanders. Bij de strandoprit Hargen mag iedereen instromen om het nog gezelliger te maken!

Hestagaman schreef:
Mogen er ook niet-IJslanders meedoen?

Deelname is voor IJslandse Paarden. In voorgaande jaren reden ook "andere rassen" mee. Dit kan ook dit jaar weer en deze paarden en hun ruiters kunnen "instappen" bij de Strandopgang van Hargen.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 15:06

zijn er geen ijslandermensen uit de Achterhoek die mij ook mee kunnen nemen tegen betaling? Wil zo graag heen.... Verdrietig

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-07 22:01

naja, gaat mij niet zozeer over het rijden met paarden, kan me ook voorstellen dat mensen die paardloos zijn (of niet met hun paard erheen willen) wel willen gaan kijken. En juist voor die mensen is het handig als je met een paar in 1 auto kunt gaan.

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-07 23:00

Euh, niemand die met andere wilt meerijden of zich wilt aandienen al chaffeur?