jaja, en je had een legitimatie nodig voor de schaatsen te huren. Maar ik had gelukkig een pasje van de NS bij me en een schoolpasje dus legitimatie genoeg zullen we maar zeggen. Eenmaal daar aangekomen gingen we naar binnen en zag ik al 2 giechelend geitjes staan
en aangezien ik vanmorgen nog ff snel het topic had doorgekeken en ik had gelezen dat laratjuh een rode trui zou dragen had ik al vrij snel door dat een van die giechelende geitjes lara moest zijn
ik had het dus goed, en dennis en ik gingen schaatsen huren. Dennis is geloof ik wel 2x terug gegaan omdat hij steeds een andere maat moest hebben, en ikke maar 1x (kijkt trots
) Toen gingen we maar eens schaatsen, op het begin nog heel voorzichtig maar later ging het al een stuk beter. Vooral binnen vond Lara het nogal leuk want daar kon ze zich vasthouden aan de rand
maar ze kon ook wel los schaatsen hoor
maargoed, al met al was het een kei gezellige dag en de mensen die er niet waren: jullie hebben heel wat gemist!
.. Nu heb ik nog wel last van me schouder ( kan me niet herinneren dat ik daarop viel maarja..
)
maarja zo'n mensen heb je ook maar lachen was het wel.
en lara die bijna een meisje omverschaatst haha