Volgensmij heb ik vorig jaar in het begin nog een tijdje achter jullie aangereden Ranovich. Ik had toen een schimmeltje van de manege bij die nogal hyper was.
ik ben ook van de partij! Same met renske (renske_) op bokt. Wij rijden onder de man mee!! Voor mij de eerste keer onder de man, en heb nog een jong paard bij dus ben benieuwd! Verder rijden er nog meer bekende van mij mee, maar die zullen zich wel melden hier binnekort!
vorige jaren oa met de bokkers: griebels, tessya en riskjuhruled gereden en nu met mieke samen, met een net zadelmakke fries(wel al langer ingespannen en dus op conditie) en ik met Ollie die ook nog vrij groen is, ben benieuwd
als leuke oefening doen we zondag 30 oktober mee met de dennelucht rit(mini postelrally in omgeving van cafe dennelucht), equipe mag daar uit 2 of 3 personen bestaan, ik doe samen met mieke&elza(miekevgool&Elza_NT ) mee
Laatst bijgewerkt door Renske_ op 18-09-07 19:09, in het totaal 1 keer bewerkt
ooooh reed dit vroeger altijd met mijn moeder (1989 laatste keer) met de minimarathon wagen en de 2 shetlanders van haar er voor. Ook heb ik daar politie werk gedaan toen ik in Eersel gestationneerd was (met de Landrover door het bos gestrande mensen opvangen!) Was erg leuk, heb daar goede herinnereingen aan, vooral aan defile op de Markt en de stop in Postel!
jah, is altijd jammer als het of heel koud is of als het regent.. Gelukkig heb je daar onder de man al wat minder last van, maar op de koets is het vaak toch wel snel kou! Ook is er vaak wat minder pupliek enzo (op de trouwe kijkers na dan!) maar of ik dat voor dit jaar erg zou vinde is versie 2 haha
Ik hoop inderdaad ook op goed weer, ik heb al 2 jaar geluk gehad met het weer, en vorig jaar was het echt super, maar ja je weet maar nooit, maar als het regent weet ik wel dat ik er al niks meer aan vind, heb namelijk een hekel aan regen, maar goed aan die gedachte denk ik maar niet. Leuk dat er trouwens nog wel wat mensen zijn die mee doen
Wanneer komen de startnummers van de EP eigenlijk binnen?
@ Renske_: Riskjuhruled doet dit jaar toch niet mee of wel? of is ze toevallig dat weekend vrij van de marine
Wij doen elk jaar met de koets mee. Heb de EP 2x te paard meegedaan en dat is ook best leuk, maar vind de koets eigenlijk leuker. Dit jaar hebben gaan er mischien twee "EP- virgins" mee.. Dus wordt het extra gezellig op de koets.
ik doe dit jaar ook mee, maar mijn partner mag plotseling niet van die ouders. dus ik ben nog dringend opzoek naar een andere partner. (heb me namelijk al wel opgegeven).
@ nielsjuh4: Zal op de manege wel eens rondvragen of er misschien nog iemand is die ook nog een partner zoekt en misschien wel met jou mee wil doen, Succes nog met zoeken
@ nielsjuh4: Als je iets over jezelf verteld is het misschien is makkelijker zoeken, dan kan ik vertellen wat voor iemand je bent, ik je profiel staat namelijk niet zo veel