16 september GCDHA dag in Leusden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

riona

16 september GCDHA dag in Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-07 00:27

Wie gaat er 16 september naar manege Nieuw Hagenauwe in Leusden voor de GCDHA dag. Je kunt je opgeven voor dressuur, springen, ringsteken en aangespannen rijden.
Ik zit nog te twijfelen. Lijkt me wel heel leuk om alleen dikbillen te zien en geen opmerking krijgen van wat doe je hier met die knol. Maar vind de afstand nog een probleem. Misschien krijg ik nog een vriendin zo gek om met me mee te rijden . Kan zelf niet zo lang rijden. Verdrietig. Wie gaat er zeker heen en waar ga je aan mee doen?

snowdon

Re: 16 september GCDHA dag in Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 10:38

mabellean

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 10:55

Dat topic gaat niet over de GCDHA dag.

De volgende onderdelen zullen op het programma staan:

* Dressuur (2 x dressuurproef mogelijk, € 2,- per proef)
* Springen (2 x springparcours mogelijk, € 2,- per proef) Indien nodig wordt er ook barrage gereden.
* Ringsteken (Voor € 2,- kan er 3x een poging worden gedaan)
* Aangespannen rijden, 2 onderdelen mogelijk: - Aangespannen dressuurproef (€ 2,-)
- Vaardigheidsproef (€ 2,-)
* Western rijden (trail) (€ 2,- per deelname)

Verder zal er een demonstratie gehouden worden van Trec rijden.

Let wel: alle onderdelen gaan alleen door bij voldoende belangstelling, dus geef duidelijk aan waar je aan wilt deelnemen.
Bij onvoldoende deelname kan er dus een onderdeel komen te vervallen.
De inschrijfkosten per onderdeel dient men te betalen op 16 september ter plaatse.

Deze dag staat de gezelligheid en het samenzijn voorop, zie het als een gelegenheid om eens te genieten van je paard in een andere discipline dan dat je misschien normaal doet met je paard.

Aanmelden kan tot uiterlijk 13 september, ivm met het maken van de startlijsten.
Alle aanmeldingen graag mailen naar : gcdha-nl@home.nl
Aub duidelijk naam deelnemer, paard en discipline vermelden, + het aantal te rijden proeven/parcoursen.
Men mag zo vaak mee doen als men wil, we zullen proberen rekening te houden met de starttijden.

Aan de hand van de inschrijvingen zal dan de dagindeling gemaakt worden. De dag zal ongeveer duren van 11:00 tot 17:00 uur

Inschrijving staat open voor alle GCDHA leden en niet-leden. Voor de niet-leden geldt dat zij € 3,- betalen per proef.
Wel is het verplicht om deel te nemen met een Drumhorse, Cob of Tinker. Andere rassen worden helaas niet geaccepteerd.

Let wel: de deelname geschiedt op vrijwillige basis, dus op eigen verantwoording en eigen risico!
Het GCDHA kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor eventueel letsel of schade aan u of uw eigendommen.
Gebruik van een cap stellen wij verplicht.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 11:13

ow sorry, ik zie het nu.. andere datum

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 12:23

Scheve mond Jammer dat er niet eerder meer over bekend was. Had nog gemaild voor meer info, maar nooit een reactie terug gehad

De dag in Made (toen nog ICV) vond ik zeer geslaagd *LOL* dus had eigenlijk wel mee willen doen, maar omdat ik maar niks hoorde heb ik de dag niet meer vrijgehouden Bloos
Dacht dan zal de locatie wel Ees worden of zo ...

Maarja misschien volgend jaar Knipoog

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 15:48

TI -> BM Lachen

mabellean

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 11:52

De GCDHA dag gaat niet door.Te weinig deelnemers.