Groepsrit bij het fjordenpaard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Iris_Wendy

Groepsrit bij het fjordenpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-07 11:31

Hallo paardrijdfanaten,

Mijn ouders runnen het bedrijf: Ruitercentrum het fjordenpaard. Er komen vaak mensen die een paard willen huren maar die de weg hier in de bossen niet kennen. Zo kwam ik op het idee om samen met mijn vriendin groepsritten te organiseren. Wij kennen de paarden en alle paden hier erg goed en daardoor kunnen wij een leuke rit organiseren!

Je zal voor de rit je eigen paard zelf uit de wei halen, borstelen en opzadelen. Zo kun je alvast een beetje kennis maken en dit hoort er natuurlijk bij.
Er zijn veel verschillende paardenrassen met allemaal een eigen karakter dus genoeg keuze.
Na het opzadelen beginnen we aan een stevige rit onder begeleiding van ongeveer 2.5 uur. Tijdens de rit zullen we door kleine bospaadjes rijden, galopperen we over de zandvlakte, over heuvels rijden en nog veel meer maar dat blijft nog een verrassing. Na afloop van de rit is er tijd om nog even te praten met elkaar met wat te drinken.

De rit is bedoeld voor mensen van 12 tot 22 jaar met rijervaring!

De kosten zijn 25 euro en daar zit alles bij in begrepen.

De ritten worden alleen gegeven op de genoemde data. Voorlopig hebben we nog maar 1 rit in de agenda staan en die zal op Zondag 14 Oktober zijn. Aanvang is om 13.00 uur en we verwachten dat alles in totaal tot 17.00 uur zal duren.

Het bedrijf ligt in het noorden van Drenthe, het plaatje heet Een.

We hopen dat jullie net zo enthousiast zijn als wij! Dus lijkt het je leuk mee te gaan met zo’n groepsrit? Of heb je nog vragen? Mail ons dan: fjordenpaard-iris-wendy@hotmail.com

Groetjes, Wendy en Iris