Woensdag kreeg ik te horen op msn dat Tamar de dag erop naar mij kwam, jeeeeehj

Nouja, klaar met shoppen, we gingen tamar ophalen

Thuis heb ik wat gedronken, tamar hoefde niets, en ik heb meteen mijn nieuwe spullen geshowt!

Even op bokt gekeken, tegen de frutsels gemeld dat tamar er was & we zijn meteen foto's gaan maken

Tamar

Ik kan niet normaal doen.

Mijn lieftallige zus wouw wel even wat foto's van ons maken, op commando van mij

De trampoline moest ook even uitgetest worden offcourse.

Daarna hebben we nog wat gebokt, en toen lekker patat gegeten

Toen onze rijspullen aangetrokken & richting de paarden gegaan

Daar Falco gepoest, en toen kwamen we er achter dat we geen zadel hadden om mee te rijden. Zijn eigen zadel past namelijk niet goed meer en het zadel wat we nu in de tussentijd even gebruiken, die pony moest zelf lopen.
Dus gingen we maar zonder zadel, maar ik was snel uitgereden want dat rijd toch niet zo heel erg lekker

Nouja, falco daarna nog maar even in de paddock gedaan & gezeten buiten met mn zus (ellisz) manon (mnon_elnino) & vera (PeertjeRijsa) Die zich voor stelde als; hee! *steekt hand uit* Ik Vera

Oke dat vond ik even grappig

Rond een uur of acht weer naar huis gegaan, en jawel hoe raad je het, weer gebokt

tot een uur of half elf, daarna hebben we een film gekeken.
Sochtend's geontbeten (?

Daar gingen we dit keer mét zadel rijden

En toen Tamar

Pien (PaOlien) zou daarna komen om foto's van fal te maken (en natuurlijk mede-frutsel tamar te meeten

Dus wel even gewacht op plien, en daarna naar huis gefiets, omgekleed en toen moest tamar alweer naar Anneroos omdat Lianne's moeder hun zou komen ophalen.

Tamar, 't was super gezellig & dat doen we vaker, haha