Lianne (liekieJ) en Isa (Ies_) en Tamar (Taat_) die bij elkaar in het dorp wonen en vrienden zijn, kwamen met ze 3'en naar Anneroos (Ann_l0ves_fe) toe.
Ze gingen om half 11 weg, dus om 12 uur zouden ze er zijn, maar helaas, er stond file bij haarlem!

Du ze kwamen pas om 12.45! Maar het was toch feest! Eerst gingen we fn met zijn 4en de stad in, Tamar zou
later op die dag naar debby (DebbjJ) gaan, maar eert kwam ze nog even gezellig bij mij!

In de stad gingen Lianne en ik stomme jurkjes passen, ik geloof dat de verkoopster niet zo happy met ons was, maar het toch ok wel grappig vond.

Toen gingen we nog een ijsje halen, en Lian&Ann kregen ''ruzie'' over dat lianne blond of bruin haar had, lian vond dat ze donkerblond had, ik vond lichtbruin. Wij gingen dus een ijsje halen, gaat lianne het aan die gast vragen die ijs stond te scheppen, heel grappig

Omdat lianne en ik vast besloten waren om hetzelfde shirtje te gaan kopen, gingen we nog even naar de stad, waar we een leuke vonden

http://img510.imageshack.us/img510/1582 ... irtfq9.jpg
Toen kleedde we ons om en gingen we naar de paarden. Toen we daar aankwamen werden we meteen begroet door een luide hinnik van Puk, en een hyper-rondrennende Gijs. Fe'tje stond naar ons te kijken van ''hé kom ook eens naar mij!'' wat we natuurlijk ook deden

Isa met Gijsje

Ik met Pukkie

Lian met Felies
Isa moest van mij op even op felicia, want dat verschil vond ik toch wel erg grappig, ze moest er wel opgetilt worden, want ze kwam er zelf natuurlijk nooit op

Ik met mijn meisje

Lianne met haar grote liefde, haar spiegelreflex

Isa en ik (zoek de verschillen

Felies liet ons duidelijk merken dat we wel weer weg mochten gaan door uitgebreid te gaan gapen

*is er iemand die misschien dat overbelichte een beetje minder kan maken?

http://img510.imageshack.us/img510/9502 ... 012ja6.jpg
Dus toen gingen we naar huis, even eten en toen UP TO THE BEACH!

We wilden eigenlijk zonsondergang kijken, maar toen de zon net onder begon te gaan kwamen er
wolken, precies op de plek waar de zon onderging, dus dat hebben we niet gezien, maar mooie fotos
hebben we wel!

Liek op 't strand

Met z'n 3tjes gefotografeerd (met ons camera) door een man die ons vervolgens aan bleef staren en zwaaien en fotograferen met z'n eigen camera.

Isa bleek ontzettend lenig te zijn!

Deze is echt stoer!
Vervolgens gingen we weer naar huis en gingen we uitgebreid ons voeten afspoelen. Lianne die zo slim was met haar broek aan tot haar liezen het water in te gaan (tja, wie gaat er dan ook op zn knieeën in de zee zitten met een broek aan?!) moest het daarna doen met een trainingsbroek van mij, en ook Isa d'r broek was nat genoeg om d'r in een oude trainingsbroek van mij te kunnen hijsen (die 100 maten te groot was)

Wij gek? Hoe kom je dr bij?

Later die avond gingen we naar bed om te 'slapen'. Maar achteraf zaten we om 2 uur weer op bokt.

Uiteindelijk hebben we wel geslapen hooor.

De volgende morgen gingen we onder het ontbijt kijken welke films er draaiden die dag, maar er waren geen leuke films tussen.
Daarna hebben we maar besloten om weer naar de stad te gaan waar ik een sjaaltje-ding kocht, en Lianne een vestje met doodshoofden.
Daarna gingen we weer naar huis en hebben we dit verslag lekker getypt!

Doeggg