Rijmaatje gezocht.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

saartje_25

Rijmaatje gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-07 19:27

Ik weet niet of ik het hier goed plaats, maar weet anders niet zo goed waar ik het posten moet.
Ik rijd in Kerkrade en ben op zoek naar een gezellige meid/vrouw die met mij samen buiten wilt gaan rijden, want alleen is ook maar alleen en ik weet ook niet zo goed de weg in Kerkrade Haha! . Ik ben 25 jaar, rijdt Gina (een sociale, maar gedreven Arabiertje).
Ik rijd het liefst wat rustig (niet alleen stappen natuurlijk Knipoog , maar ook geen gejakker, want daar wordt ze alleen maar heter van, waarin ik geen zin heb.
Heb jij het zelfde idee van buitenrijden en zou jij ook graag samen rijden, laat me wat weten. Mischien kunnen we dan eens wat afspreken en er een leuk tochtje van maken als het klikt.

Imala204

Re: Rijmaatje gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 20:53

Hoi Saartje, hoop dat je snel een rijmaatje vind. Als ik dichterbij was en mijn paard er ook voor geschikt was, zou ik zeker graag met je samen gaan rijden.
See you at work Knipoog

ponypret

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 23:36

saartje_25 schreef:
Ik weet niet of ik het hier goed plaats, maar weet anders niet zo goed waar ik het posten moet.
Ik rijd in Kerkrade en ben op zoek naar een gezellige meid/vrouw die met mij samen buiten wilt gaan rijden, want alleen is ook maar alleen en ik weet ook niet zo goed de weg in Kerkrade Haha! . Ik ben 25 jaar, rijdt Gina (een sociale, maar gedreven Arabiertje).
Ik rijd het liefst wat rustig (niet alleen stappen natuurlijk Knipoog , maar ook geen gejakker, want daar wordt ze alleen maar heter van, waarin ik geen zin heb.
Heb jij het zelfde idee van buitenrijden en zou jij ook graag samen rijden, laat me wat weten. Mischien kunnen we dan eens wat afspreken en er een leuk tochtje van maken als het klikt.

Hoi Saar
Als het goed is dan heb je mijn mail ontvangen!
Lijkt me leuk om eens wat af te spreken om te gaan rijden.

Groetjes San

Tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 10:48

BRT -> BM-A

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 10:28

Maar zo weinig mensen in Kerkrade die rijmaatje zoeken? Succes Saartje, maar je hebt in ieder geval 1 leuke reactie gehad. Hoop dat het klikt, want dan heb je aan 1 ook genoeg Haha!
Zie nog wel op het werk. Doeiiiii

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 22:56

Hoi Saartje, al wezen rijden met ponypret?
Ook al wat afgesproken met Solvej? Hoorde wel dat je haar een mail had gestuurd.

saartje_25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-07 15:49

hey margreth, ja ben al wezen rijden, is gelukkig goed bevallen....voor herhaling vatbaar!
met solvej nog niet afgesproken want gina heeft zich flink bezeerd op de wei...maar dat mail of vertel ik je nog wel persoonlijk is niet zo heel leuk Boos!

ponypret

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 15:57

hee saar
hoe gaat het nu met Gina?Ik zag haar staan in de wei vol met verband en pleisters!
Ahh de arme ziet er echt heftig uit zeg!!

Amigo_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 16:22

Waar ligt Kerkrade? Dat is Nederland, zeker?

Pff, ik ben naar iemand op zoek uit België. Meer bepaald de streek rond de Vlaamse Ardennen.

ponypret

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 16:37

hee Amigo
waar ligt flobecq?kerkrade ligt in zuidlimburg vlakbij aken(duitsland)
ik heb ook altijd de pech dat als er een leuke reaktie komt dat het ver weg is!

Amigo_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 21:55

Flobecq ligt tussen Ronse en Brakel, vlak bij Oudenaarde. Nie zo ver van Kortrijk. Op een halfuur met de auto van Brussel.

Errug ver van Kerkrade dus Verdrietig

Maar als je vervoer hebt... Zalige buitenritten kan je hier maken. Ik eb jammergenoeg geen vervoer.