Wat de bedoeling is is nog niet helemaal bekent..
Hangt ook een beetje van het weer in die periode af.
Zolang we eerst maar enthousiaste Noord-Hollanders hebben en een datum komt dat vast wel goed!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:zondag 2 sept: Kelly Charlotte Denise
zondag 9 sept: ellen Mariska Tessa kelly* Denise Shanna*
zondag 16 sept: Mariska Tessa sandra Denise Shanna*
zondag: 23 sept: ellen Tessa kelly Charlotte Denise Shanna*
zondag 30 sept: ellen Mariska Kelly Charlotte Tessa sandra Denise Nathalie Shanna*
Citaat:30 September is hij van 10.00 tot 22.00 geopend!!
31 maart t/m 28 oktober 2007
Let op: Tijdens de openingstijden van het attractiepark is het niet mogelijk om een entreekaartje voor alleen het Tikibad te kopen. Vanaf 17.00 uur (van 14-7 t/m 26-8 vanaf 18.00 uur ) zijn er entreekaartjes verkrijgbaar voor onbeperkt verblijf in het Tikibad
Tarieven tijdens openingstijden attractiepark t/m 13-7 & na 26-8
14-7 t/m 26-8
Kinderen t/m 3 jaar
gratis
gratis
Volwassenen, kinderen vanaf 4 jaar exclusief Tikibad
€ 16,00
€ 17,00
65-plussers
€ 12,00
€ 13,00
Tikibad twee uur - bijkopen bij attractieparkkaartje
€ 3,50
€ 3,50
Tikibad drie uur - bijkopen bij attractieparkkaartje
€ 4,50
€ 4,50
Tikibad vier uur - bijkopen bij attractieparkkaartje
€ 5,50
€ 5,50
Tikibad per half uur extra
€ 0,75
€ 0,75
Het is dus best te doen!
En het is ong. 1 uurtje rijden
Figo schreef:Ik vind het wel een leuk idee mariskwa vervoer valt het volgens mij wel te regelen, desnoods met de trein ofzo?
Mij maakt het niet zo veel uit wat we doen, ik ben voor alles in
Shannie schreef:Dan moeten we even een lijstje opstellen met mensen die misschien zouden kunnen rijden... Dan hebben we even een indruk van of het te doen is, want je kan ouders niet heen en weer naar wassenaar laten sjeezen
Citaat:Diegen die kunnen/willen rijden..
0maris0 Rijd vanuit Zwaag-Hoorn-Zwaagdijk(Oliver Stables)
Rijd mee.. Randylover nu nog 3 (krappe) plaatsen vrij
__KELLY schreef:als we naar het tiki bad gaan dan kijk ik nog wel of ik mee ga ..
0maris0 schreef:__KELLY schreef:als we naar het tiki bad gaan dan kijk ik nog wel of ik mee ga ..
Watdan?!
__KELLY schreef:ik vind zwemmen niet zo leuk , krijg het er altijd heel erg benauwd (heb astma), en durf van niet een zo'n glijbaan dus dan is het voor mij niet zo heel leuk
Shannie schreef:het park gaan we dan ook zeker in maar dan heb je weer dat daar veel dingen zijn waar mensen niet in durven.....
Volgens mij kunnen we beter gewoon iets hier in de buurt doen hoor
Shannie schreef:het park gaan we dan ook zeker in maar dan heb je weer dat daar veel dingen zijn waar mensen niet in durven.....
0maris0 schreef:Shannie schreef:het park gaan we dan ook zeker in maar dan heb je weer dat daar veel dingen zijn waar mensen niet in durven.....
Maar dit is juist weer eens wat anders!!![]()
Maar we zien wel wat we gaan doen
Shannie schreef:dat is wel zo maar als de helft dan afhaakt... het moet wel voor iedereen leuk zijn.
En leuk maken we het hier in de buurt met zn alle ook wel, ook al is het iets gewoner en minder spectaculair
fancylover schreef:ik denk dat het makkelijker is om hier in de buurt wat te gaan doen, in ieder geval niet zo heel ver weg
mis lasergamen ofzoiets is ook altijd leukdat kunnen we dichterbij redden en misschien ook meer die dan ook mee kunnen/willen?
Citaat:zondag 2 sept: Kelly Charlotte Denise Shirley
zondag 9 sept: ellen Mariska Tessa kelly* Denise Shanna* shirley
zondag 16 sept: Mariska Tessa sandra Denise Shanna* shirley
zondag: 23 sept: ellen Tessa kelly Charlotte Denise Shanna* shirley
zondag 30 sept: ellen Mariska Kelly Charlotte Tessa sandra Denise Nathalie Shanna* shirley