verste boktmeeting update topic!+foto's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nicje87

verste boktmeeting update topic!+foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 15:34

hoi allemaal...

Stille afscheid Nederland
Afbeelding

Eerste keer vliegen! Op naar de start!
Afbeelding

Na een lange vlucht met vertraging is ze om 23.35 hier geland op Cyprus!

Ik moest op rood letten en eindelijk de goede rode (niet die dikke vent met rode koffer ''gelukkig'') gevonden Haha!
Ik, Ergin, Ayer en Karen hebben eerst wat gedronken op het vliegveld. Het klikte meteen tussen iedereen met grapjes maken, praten enz. ondanks de taal barriere!

Daarna zijn we naar de stad gegaan en hebben we gepooled! Was ook erg gezellig, maar dit keer geen Heineken maar een effes!
We hebben met z'n allen erg veel gelachen! Daarna hebben we een broodje gehaald om 1.30 uur langs de weg:D
Erg raar dat ze hier zo hard en aan de verkeerde kant rijden he karen? hahaha

Daarna hebben ze ons afgezet bij mijn hotel.En jaja heeft ze alvast mijn verjaardags cadeautjes gegeven Haha!:D:D:D Een setje wat bestaat uit een shabrak,t-shirt,sokken en peesbeschermers in de kleuren donker blauw en oranje:D Jaja nederland is ook hier vertegenwoordigd (rood en wit zijn we zelf;)).We hebben nog lang bijgekletst tot we onze ogen niet meer open konden houden!

Vanochtend lekker uitgeslapen tot 10.30:D en weer gekletst.Om 13.00 kwam ergin on ophalen. Terwijl we zaten te wachten op hem hebben we een foto van elkaar gemaakt!

Nicky (ik)
Afbeelding

Karen
Afbeelding

De weg met een auto met militairen erin Tong uitsteken
Afbeelding

We zijn toen naar stal gegaan. Even de paarden laten zien.Daarna in een soort kantine gezeten en pizza gegeten:D

Vanavond gaat Karen ook officieel een race zadel uitproberen hihihi en morgen gaan we buiten rijden in de bergen met z'n 4en!
Foto's volgen!!!!

groetjes nicky + karen

ninaricci85

Re: verste boktmeeting update topic!+foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 10:38

klinkt goed meiden. is het nog steeds zo warm? veel plezier samen!!!

Karenenditty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 12:34

Hallo,
Ik zıt nu in internetcafe in cyprus naast de beroemde jockey!!!
Tijd gaat snel, nog 48 uur en ik ga weer kou lijden.
Even verslag zonder fotos want ik zıt dus in internetcafe.
dag1: Vliegen,vertraging maar eindelijk aangekomen en gelijk kennis gemaakt met Nicky en vrienden. Wezen poolen en daarna naar hotel.
Dag2 :verhuizen!!! ik vind het beter waar we nu zitten. nu zie ik hoe het leven hier is en i love it. we slapen bıj vrienden van nicky Warm maar leuk.
in de avond hebben we de paarden gezien en ik heb ook op een jockeyzadel gereden, ik vınd het doodeng en reuzeknap van nicky. ook heb ik op een exracepaard gereden, zou hem zo mee willen nemen!!!
Daarna in de bergen wat wezen eten en lefkosja gezien vanaf de bergen.
dag3: wezen zwemmen met de paarden. heb met nicky haar trainer samen op lovingparis (dat exrenpaard) door de zee gezwommen. op stal wezen douchen en eten met nicky. ergin kwam ons halen en hebben we rondje eiland gereden.
dag4: uitslapen,winkelen, verbetering aangebracht bij het bed(lakens gekocht) daarna naar stal en meegeholpen op stal Lachen ın onze nıeuwe kleren Tong uitsteken
dag 5: luie dag. Ik heb de kamer een beetje opgeruimd aangezien ik ook rotzooi maak hihi en wat aangerommeld. daarna naar stal en weer wezen rijden op lovingparis. Nicky ging op stuiterpony en na stal hebben we wat gegeten in lefkosja.
dag6: Race dag!!!! zenuwen vlogen om mn oren maar het ging redelijk goed. Het andere meisje is wel gevallen, ik heb gekeken of nicky nog zat en ben gaan rennen als een gek om te gaan kijken of ik wat kon doen. Heb maar geholpen met de paarden afstappen en alles wat ik kon doen deed ik. spannend maar ik denk dat het meisje ok is.
in de avond met de man waar we zijn wezen slapen op koffie geweest bij een heel aardig meisje zonder nicky, die was erg moe. wel mooi zo maak ik mee wat je als normale toerist niet ziet. De bergen ingereden en fotos gemaakt.
daarna wezen slapen
dag 6: jaja wij zijn langslapers:P uitslapen en internet zoeken!!!

nog maar 48 uur en avontur is voorbij..... nicky, mag ik nog een keer terugkomen?

Karenenditty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 01:19

pfff net terug..... bijslapen!!! Slapen

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 01:23

Klinkt alsof het leuk was Karen! geen spijt van je avontuur?

Karenenditty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 14:15

echt helemaal geen spijt!! echt ik ga terug hoor!!! ik kom je foto`s laten zien delerium!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 10:53

het was echt super leuk! je moet gauw weer eens komen!

Karenenditty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 02:22

foto update komt deze week eraan, ik ben nu nog aan t bijwerken van mn fotoboek en mn dagboek zelf. Heb de foto`s ook nog niet kunnen sorteren en uploaden. maar het was echt mooi daar hoor.
excuses voor de late reactie. Bloos