Stille afscheid Nederland

Eerste keer vliegen! Op naar de start!

Na een lange vlucht met vertraging is ze om 23.35 hier geland op Cyprus!
Ik moest op rood letten en eindelijk de goede rode (niet die dikke vent met rode koffer ''gelukkig'') gevonden

Ik, Ergin, Ayer en Karen hebben eerst wat gedronken op het vliegveld. Het klikte meteen tussen iedereen met grapjes maken, praten enz. ondanks de taal barriere!
Daarna zijn we naar de stad gegaan en hebben we gepooled! Was ook erg gezellig, maar dit keer geen Heineken maar een effes!
We hebben met z'n allen erg veel gelachen! Daarna hebben we een broodje gehaald om 1.30 uur langs de weg:D
Erg raar dat ze hier zo hard en aan de verkeerde kant rijden he karen? hahaha
Daarna hebben ze ons afgezet bij mijn hotel.En jaja heeft ze alvast mijn verjaardags cadeautjes gegeven

Vanochtend lekker uitgeslapen tot 10.30:D en weer gekletst.Om 13.00 kwam ergin on ophalen. Terwijl we zaten te wachten op hem hebben we een foto van elkaar gemaakt!
Nicky (ik)

Karen

De weg met een auto met militairen erin

We zijn toen naar stal gegaan. Even de paarden laten zien.Daarna in een soort kantine gezeten en pizza gegeten:D
Vanavond gaat Karen ook officieel een race zadel uitproberen hihihi en morgen gaan we buiten rijden in de bergen met z'n 4en!
Foto's volgen!!!!
groetjes nicky + karen