(BL: Ga je rijden? E: Ja, in Lunteren. BL: In Lunteren, da’s een eind weg. E: Maar wel gezellig. BL: En een mooie omgeving. E:Kan Lucien niet wat minder brok krijgen? Hij wordt een beetje dik en sloom. BL: Dik, dat valt toch wel mee? En van die brokken wordt hij juist pittiger

Daarna heb ik Lucien uit de wei geplukt

Na even vlug te hebben gekeken of Lucien nog leefde ben ik gaan kennismaken met de andere bokkers. Kim had ik al eens gezien tijdens de paardenvierdaagse in Epe. Ik herkende haar pas toen ze haar jas

Toen we het veulen van Jurga

Eenmaal op weg bleek, dat de meeste paarden het goed met elkaar konden vinden. We hebben het droog gehouden op een miezerbuitje tijdens de lunch na. De galop was erg leuk aan het begin vond Lucien het nodig om erbij te gaan liggen. Tja je poten optillen blijft moeilijk

De luchplek vond ik echt heel mooi.. De foto's daar zijn ook erg mooi geworden. De andere foto's trouwens ook.
Op weg naar het panne(n)koekenhuis heb ik de trailer van romkabouter van heel dicht bij mogen bewonderen, omdat hij ineens flink in de remmen moest. Gelukkig hield ik genoeg afstand, want mijn trailertje ging ook flink in de ankers.
En ja…de pannenkoeken waren heel bijzonder

De terugweg was erg donker. Ik reed met mijn suffe hoofd de afslag voorbij

Lucien was erg blij om thuis te zijn. Hij was lekker rustig, dus ik denk dat ie zondag wel spierpijn heeft gehad.
Ik vond het echt megagezellig en de rit vond ik super mooi. Dus wat mij betreft mag er vlug