Mijn Verslag!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Mijn Verslag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-02 22:37

Hallo Allemaal ik ben ook weer terug ik heb het heeeeeeeeel koud en ben heel moe maar ik heb een super leuke dag gehad!

vanmorgen vroeg naar stal vertrokken om vast wat uit te mesten en naar buiten te doen.
Om 10.00 kwam Mike met Jessica en Obsession bij onze stal en na het inladen van Lottel zijn we opweg gegaan.
Ik had de hele auto vol en dat was heel gezellie.
In Lunteren was het al aardig druk en nadat we zijn wezen plassen *LOL*
Zijn we gaan opzadelen.
Daarna duurde het even voor we vertrokken maar eindelijk zat iedereen en konden we opweg.
Het eerste stuk heb ik heel gezellie naast Lara gereden net als vorig jaar.
Vervolgens zijn we een wedstrijd hardstappen gaan houden en zo op kop terecht gekomen.
terwijl Iloon de instructie's toe riep (Rechts,nee links ojee weer terug haha) hebben we een super rit gemaakt.
Eveline B wilde de lunterse zandgron even testen en die was gelukkig zacht genoeg.
Vervolgens hebben we een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eind gegalopeerd zo onwisj ver dat we ook een Heeeeeeeeeeeeeeel eind terug moesten.
Ik ben eerst even een tijd bij het laatste groepje gebleven en vervolgens zijn steef en ik keihard na de 2de groep(die al aan het rengaloperen waren) gesjeest was echt cool:))Iloon liet ook nog even een prachtige snoekduik zien toen we weer allemaal samen waren hihi

Vervolgens op naar het Zandgat waar de groom klaar stonden euh ja alle groom behalve die van mij Boos! .
gelukkig had maarten wel Lodewijk zijn deken bij zich en mocht ik van Karin een krentenbol en van Obsession (gnagna) een pakje taxi Lovers



Vervolgens zijn we in een heel rustig tempo naar huis gegaan Romkabouter werd nog bijna van zijn paard afgesmakt door een overstekend verkeersbord... Lips are sealed

Nadat we terug waren bij Ilona thuis ging steef nog even Groningerplatpoot rijden en als het goed is heeft steef vreselijk veel spierpijn Extreme duivel Ik zei toch dat ie hoog opgooit.
Haha!

Lottel en obses weer op de trailer en op naar de pannekoekjes.
Tja ik hoopte dit jaar wel aan de goede tafel te zitten maar helaas weer moeite met eten vanwege het lachen.
Tja vind je het gek met een vibraTor en een romkabouter aan je tafel.
helemaal als joost zijn telefoon onder wit plakkerig spul komt te zitten... Schijnheilig

Tja na een lange maar super leuke dag komt er een afscheid .
Ik had vreselijk veel medelijden met Tomm die naar Be terug moest.
achetaf had hij ook best hier kunnen slapen.
Op stal hadden we nog een meeting.
Dorine en Peter kwamen nog even langs om dekens op te halen.
Was weer heel gezellig en thanx voor de taart!!!

Inmiddels ben ik echt heeeeeeeeeeeeel bekaf en jullie moeten echt even wachten tot morgen voor de foto's er zitten echt hele mooie tussen!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 23:05

idd kim, alleen er waren te weinig plassen !! *LOL* Wa wel leuk heb echt mega naa rmijn zin gehad, en op een gegeven moment had ik het warmer dan Renske zelf. Heb trouwens rode handjes Verdrietig
En de pannenkoeken waren lekker, maar jullie hebben ons niet eens gedag gezegt, terwijl ik 3x hoie heb geroepen, en jullie keken niet eens om Verdrietig HUIL *LOL* maar verder was het echt kei gaaaaf

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 08:43

Het was idd heel gaaf en wel erg makkelijk dat ik met slome sjaggie Jurres niet steeds vooruit hoefde te rijden. Dus dan af en toe maar bleren haha....
Ja, dat was gaaf met Joost en zijn witte goedje *LOL*....

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-02 23:40

grijnz ik heb iig heeeel veel lol gehad haha