Ik zou het ook wel leuk vinden om de video terug te zien die ik zelf gemaakt heb (met iemand anders' camera) kan dat eigenlijk wel?
Al met al vond ik het weer beregezellig. Helaas kon mijn paard niet mee en voelde mijn kennis zich niet lekker genoeg om met een groep met haar paardje mee te gaan, nogal druk beest. Maar ik kreeg een video in handen gedrukt en daar heb ik mij heerlijk mee uitgeleefd. Waarschijnlijk staat er zelfs op hoe Ilona van haar paard afgemikt werd, hoewel ik het niet zelf heb gezien, zag ik haar wel met paard aan de hand door het beeld lopen

ik vraag mij wel af hoe nu de verstandhouding bij Kim (Nimber) is, die keek wel erg dodelijk bij het vertrek op de pick-nick plaats. Enig begrip kan ik hier wel voor hebben, haar lunchpakket was er vandoor richting patatkraam

De pannekoeken smaakten naar meer, alleen niet meer vandaag. Sommigen hadden zelfs meer op hun bord dan in hun maag. Waarschijnlijk hebben zij het ook niet volgehouden om slapeloos thuis te geraken, hetgeen niet zo rampzalig is, aangezien de ouders voor prive-chauffeur speelden. Overigens vind ik een woord dank voor al deze ouders wel op z'n plaats, niet in de laatste plaats voor Willem, die de veiligheidsvestjes beschikbaar stelde bij de oversteekplaatsen.