Tinkerrit (midden van het Land)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cecille

Tinkerrit (midden van het Land)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 22:53

Even iets anders...

Wat zouden jullie vinden van een leuke Tinkerrit in het midden van nederland.

Geen organisatie ieder voor zich één lokatie.

Kunnen we onze sgatten en elkaar natuurlijk leren kennen in een leuke en gezellige sfeer

Ben benieuwd op de reactie's

groetjes
Cecille
Tinkerstal Vlot

Cheveyo

Re: Tinkerrit (midden van het Land)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 23:49

Leg nog eens uit wat je nu precies bedoelt want ik kan je niet helemaal volgen Knipoog.
Ieder voor zich 1 lokatie, geen organisatie? dan ga je allemaal je eigen rit rijden?

BaiNar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 07:06

Ja... op zich wel interesse in een rit in het midden van het land maar zonder organisatie lijkt me beetje chaotisch!! Knipoog

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 08:19

Ik ben bij een goede organisatie ook van de partij. Wij hebben trouwens een rit georganiseerd op 12 augustus ook in het midden van het land. (PUtten)

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 08:29

Nou ik bedoelde gewoon dat we een plek uitzoeken een poll ervoor doen bijvoorbeeld utrechtse bossen en dat iedereen daar zelf heen komt maar geen organisatie dus geen kosten voor de rest ik zal wel zorgen voor een mail over de plaats datum en tijd maar moet wel weten of er vraag naar is Lachen

Groetjes

Tinkerlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 10:19

Er is onlangs al een dergelijke vraag geplaatst door mij en nog wat anderen. Misschien zijn die topics voor ritten bij elkaar te voegen, we willen allemaal nl hetzelfde een mooie tinkerrit ergens in Nederland.

Drunense duinen
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=98&t=801390

Putten/Garderen
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=98&t=784343

Amerongen of Boxtel
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=98&t=796343

Betuwe
In augustus organiseert bokker Wisky in de Betuwe een tinkermeeting (rit en overnachting). Huurtinkers zijn alle verhuurd.
Alleen nog mogelijkheden met eigen tinker/paard. Voor info kun je haar mailen.

Het is maar een tip Clown

BaiNar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 10:34

Op zich wel interesse.... Ligt aan plaats... Putten is bijv. al weer best ver voor ons... We wachten wel af waar en wanneer....

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 10:38

We dachten bij Utrecht miss???

Dat grote bos is wel heerlijk

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 11:46

In augustus heb ik de bruiloft van Vlek al staan en de rit in Putten en een carrouselvoorstelling etc. Beetje vol.
September loopt hier ook al vol. Moet ook vervoer regelen dus hoop dat het gaat lukken.

Nog even, organisatie van een rit hoeft je toch geen cent te kosten? Je zorgt voor een tijdstip, regelt eventueel bospenningen en een routebeschrijving. Je zorgt dat je de weg kent die je wilt gaan rijden en geen kosten Knipoog.
Beetje organisatie is wel op zijn plek denk ik, er moeten auto's met trailers kunnen parkeren enzo.

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 12:08

Daar heb je idd helemaal gelijk in Lachen we moeten is kijken ga is wat dingen na vragen horen jullie het nog wel

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 18:45

ik ben in principe voor, maar er moet in ieder geval wel íets geregeld zijn Lachen Een verzamelplaats voor de trailers bijvoorbeeld..

Ik wil best samen met jou nog eens een rit in het Amsterdamse Bos organiseren als daar belangstelling voor is. Daar is in ieder geval volop plaats om meer dan een 20-tal trailers neer te zetten en de ruiterpaden zijn breed genoeg voor grotere groepen. Bovendien kan je ook nog door een doorwaadbare plas met je tink! De weg ken ik inmiddels ook Lachen

Een strandrit Langevelderslag valt vanaf oktober ook wel weer te organiseren Lachen Nu mag je er van 7 uur 's ochtends tot 7 uur 's avonds niet meer het strand op, alleen de duinen in.. Daar kunnen wel 200 trailers staan mocht dat nodig zijn Haha!

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 21:30

O dat is idd wel een heel leuk idee lijkt me super moeten we idd maar even contact houden met elkaar?

lijkt me gewoon super om met al onze tinkers van de mensen op bokt een rit te maken.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 09:12

Wegens het grote aantal Tinkerritten topics op TI, worden deze nou naar BM-A verplaatst Lachen
-> BM-A

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 09:14

grrr schreef:
Ik ben bij een goede organisatie ook van de partij. Wij hebben trouwens een rit georganiseerd op 12 augustus ook in het midden van het land. (PUtten)

Daar wou ik wel graag naartoe, niet zo ver....
Maar ik ben op vakantie Verdrietig

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 09:16

Hmm, in Lunteren ligt eht middelpunt van Nederland en k woon er 15 min. vanaf met rijden met m'n tink Vork

Janine_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 11:46

Wij gaan meedoen met de tinkerrit in ermelo putten op 12 augustus als dit goed bevalt wil ik best kijken of ik weer meedoe met een volgende.
Ik woon in midden nederland 10 minuten van utrecht af dus dat komt mij goed uit.
Wat ik wil vragen wat bedoel je nou met het utrechtse bos?? ik ken dat namelijk niet
Bedoel je de utrechtse heuvelrug?
of de bossen bij Soest, hollandsche rading, goois natuurreservaat, lage of hoge vuursche of nog nog een ander bos?
Nog een vraag, is het alleen voor tinkers onder het zadel of ook de bedoeling dat wagens meekunnen?
Let op dan kun je geen zware zandduinen in de rit opnemen.
Organisatie lijkt mij WEL handig, ivm route uitzetten (dus tijd opnemen, en waar kan je pauzeren) en waar kun je trailer en auto veilig neerzetten.
Ik lees mee en kijk wel of het ons iets lijkt.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 11:53

Ik kan wel een deel helpen uitzetten eventueel mits het in de buurt van Soest/Lage Vuursche is Knipoog

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 14:34

in het Amsterdamse Bos en op de Langevelderslag kan je zeker weten aangespannen rijden.. langevelderslag heeft een bewaakte betaalde parkeerplaats, het Amsterdamse Bos niet, maar het is vaak vrij druk, dus is de kans klein dat er wat met je auto en trailer gebeurt..

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 21:05

Teuntje111 schreef:
in het Amsterdamse Bos en op de Langevelderslag kan je zeker weten aangespannen rijden.. langevelderslag heeft een bewaakte betaalde parkeerplaats, het Amsterdamse Bos niet, maar het is vaak vrij druk, dus is de kans klein dat er wat met je auto en trailer gebeurt..

In het Amsterdamse bos mag je niet met aanspanningen komen. Alleen voor de marathon is er een vergunning Knipoog

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 22:01

Dat wist ik niet, omdat ik wel eens een wagen voorbij heb zien gaan!! Goed dat je het zegt!

Janine_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 21:24

Cheveyo schreef:
Ik kan wel een deel helpen uitzetten eventueel mits het in de buurt van Soest/Lage Vuursche is Knipoog

Hee dan zit jij niet ver van ons vandaan denk ik?
Onze paardjes staan in Loosdrecht.

Graag hoor ik van TS nog welk bos ze nu bedoelt bij Utrecht, en of ze nog gaat organiseren of niet?