Minie frutsels meeting > Pasamba, Taat_, Ambertjee_ & DebbjJ

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Debb

Minie frutsels meeting > Pasamba, Taat_, Ambertjee_ & DebbjJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-07 19:49

Jaaa Go jij! Go jij! Zaterdag 14 Juli zijn Celine (Pasamba), Amber (Ambertjee_) en ik * Debby (DebbjJ) naar Tamar (Taat_) in Zuid-Holland geweest Haha!
Celine, Tamar & ik hadden elkaar al gemeet met de frutselmeeting, en Tamar had Amber al een keer gemeet.
We zouden dan van zaterdag op zondag bij tamar blijven slapen, ik haar broer's kamer, die van haar was te klein Clown

Om half 7 ging mijn wekkertje, omdat we om 07.40 uur in de auto moesten zitten om Celine op te halen, die naar ongeveer het eind (voor ons.) van de Afsluitdijk kwam. Nou, toen we daar waren, uh, celine in de auto gedumpt, en terug naar m'n huis Vork Daar hebben we nog even wat gedronken, celine heeft m'n kamer bezichticht, en toen natuurlijk even op bokt Haha!

Ahfijn, toen was het kwart voor 10 en moesten we maar eens richting de trein, die om 10.06 ging vonden wij. M'n moeder ons weer lief gebracht en we waren optijd voor de trein, toen moesten we alleen nog een plekje zoeken. Ergens helemaal in een hoekje verstopt waren nog 2 stoelen over, dus daar ploffen wij neer. Met commetaar van Celine dat het wel heel erg krap was & dat ze voor ons wouw zitten want daar was zon 4 persoonszitding. maarja, daar zaten al mensen, en het raampje was open, wat verschrikkelijk veel lawaai maakte. Wij begonnen te fantaseren dat we mijn tasje erheen zouden gooien, het handvat eraan vast bleef, en dan zoef het raampje dicht ging. Als dat mislukte zou ik bij onze voor buren m'n tas gaan halen en het raampje open doen (Vragen was natuurlijk geen optie, dat snap je al Haha!)
Nét toen ik m'n tas wouw gooien (ahum.) moesten die mensen eruit, dus ik dat tegen celine zeggen zegt ze huh? *mensen staan op. celine; ''hee, kom wij gaan daar zitten Haha!'' Daarna nog even een foto gemaakt natuurlijk; *klik
nouja, dan moesten we ooknog overstappen in haarlem, dat ging verder goed gelukkig Haha!

Op het station in Leiden aangekomen zou Tamar ons met haar vader van het station halen, maar die was er nog niet, dus even bellen, net opgehangen toen we tamar zagen! van een afstand al staan zwaaien, haha *LOL*
In de auto van Tamar vonden wij het dak van hun toch wel erg leuk, dat was zeg maar echt een heel groot ehm, raam erin *LOL* okedatboeitjullievastallemaal.

Bij Tamar aangekomen gingen we meteen amber bellen, want we wilde weten waar ze was! Bleek dat ze nog 40 minuten moest Bloos! Pff. Dus wij naar boven, en op bokt & msn Vork Isa (Ies_) was ook online en dat is het buurmeisje van Tamar, dus die kwam even naar ons toe Haha! Na kennis gemaakt te hebben gingen we amber weer bellen, nog 20 minuten. Celine zag zo'n tv zang ding liggen, en dat woude we doen, maar tamar had het snoertje niet meer Koe Maaaaaar, Isa had er ook 1, dus die ging ze even halen, eenmaal aangesloten gingen we ''mooi'' zingen.

Afbeelding
Links ik & rechts celine

Toen kwam éin-der-lijk Amber aan en bedachten Celine en ik om een welkoms song voor dr te gaan zingen, maarja, toen deed dat ding het niet Sigaar

Toen vonden wij het tijd om naar Ophelia van tamar te gaan, waar Tjitske en Pino van Isa ook staan, dus isa ging ook mee. Daar gingen tamar & amber oph even poetsen, wat is ophelia toch een lekkerding Lovers
Amber ging op ophelia, en tjitsk en pino zouden aan de hand meegaan naar het park.

Afbeelding

Daar aangekomen wouw Pino wel even rennen;
Afbeelding
*klik

En ophelia's lieve hoofdje;
Afbeelding

En amber op ophelia, maar oph trok zich niets van amber aan dus moest tamar d'r maar weer redden.. ROFL;
Afbeelding

Nou, dan was het ook nog wel een tijd om samen op de foto te gaan Haha! Isa was mee, dus die kon mooi de foto's maken!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Even de aap uit hangen.. Haha!

En dan moesten we ook nog met iedereen appart op de foto he Haha! Isa er ook bij, ookal is ze geen frutsel. het bewijs dat we d'r gemeet hebben, haha. En dan waren het mooi 4 foto's.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Toen vonden we het wel weer tijd om terug naar de stal te gaan, daar nog even bij de pupy's gekeken & Ophelia, tjitske & pino in 't landje gezet.

Afbeelding

Daarna naar tamar's huis gelopen & wat gebokt Haha! Daarna gegeten, patat *LOL*
Daarna hadden we niets bedacht om ons te doen, dus gingen we maar een rondje fietsen. We kwamen in een straat, moesten we langs vage personen (wat wij niet van tevoren wisten) wij blij toen we erlangs waren, bleek dat de straat doodliep, dus moesten we weer terug Koe

Daarna weer wat gebokt (wat wil je anders met een bokt meeting Haha!) en onder tussen waren er stuk of 8 jongen buiten aan 't voetballen, dus tamar & ik ernaar kijken *LOL* amber ging zich even verstoppen achter het schot van het balkon & ondertussen met ze praten

Afbeelding

uiteinderlijk gingen ze weg, wij erachter aan *LOL* jaja, dan durven we wel hé Haha!

Daarna nog de film; dood eind gekeken op tamar's broer's kamer, wat hebben wij gegilt *LOL* als je wilt weten waar ie overgaat, moet je 'm zelf maar kijken Haha!
Toen amber eenmaal sliep ging ze gezellig praten in d'r slaap. We hebben tamar trouwens niet horen snurken Haha!

Sochtends kwam ik erachter dat we de trien van 10.15 moesten hebben ipv. 10.45, wat ik tegen tamar's moeder vertelt had. Maar 10.45 kon ook, dus die zouden we nemen Haha!
Daar nog even gegeten enzo, standaard dingen *LOL* En toen was het helaas alweer tijd om te gaan.

Tamar en Amber hebben ons uitgezwaaid op het station, en daarna brachten tamar en d'r moeder amber naar huis.

het was super gezellig, op naar 13 oktober! Haha!

Afbeelding
daagdaag Doei, doei

lotjebruun

Re: Minie frutsels meeting > Pasamba, Taat_, Ambertjee_ & DebbjJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 20:00

Zozo deb...dat was wel een gezellig dagje denk ik!
Ziet er in iig heel erg leuk uit. Mooie foto's trouwens!

Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 20:07

Die fotoooooooo's!
Echt zóó leuk Haha!
Gaafgaafgaaf! Haha! Ik wil jullie ook meeten! Lovers

Ziet er supergezellig uit, en als ik het zo lees was dat het ook wel. Haha!

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 20:12

Aaaah vet man! Jullie hebben t echt leuk gehad volgens mij! Ik wil ook weer!!! Binnekort waarschijnlijk met Steef Haha!
Mooie kwaliteit foto's btw *LOL* Vind van deze foto, de foto van Clien en Tamar echt super gaaf!:

Afbeelding

Hopelijk gaat alles door 13 oktober en kunnen we allemaal mee Haha!

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-07 20:13

Haha, we hadden de kwaliteit van de foto's juist verslechterd, omdat er dan meer op konden Haha!

Uhu Yan, dies indd vet Lovers hebikgemaakt *LOL*

Fryaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 20:41

zoo gaaf Lovers
* jaloers

Ambertjee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 21:18

Aaaaaaaaaaah jaaa het was echt geweldig! Haha!
Haha omg toen ik op ophel zat, toen ze recht op de boom af ging ROFL & met die jongens, en Ramon, omg, hoe droog *LOL*
Het was echt super gezellig en ik hoop dat ik 13 oktober ook mee mag/kan! Haha! En miss komt Tamar(en mis ook debby&pien) in de vakantie naar mij en dan komt Frya ook Haha!
Je moet alleen nog de bewijs foto's laten zien dat ik jullie állemaal kan optillen *LOL*

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 21:41

Leukleukleukleuk! Haha!
Ik wil oooohoookkk Haha!
Ziet er uit als een geslaagd dagje Hyper!

Taat_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 22:10

Yeeeeeeah, leuk gedaan Debb!
Het was echt leuk, helemaal leuk Haha! .
Foto's zijn ook vet lief enzo Lovers
Wat je al zei; OP NAAR 13 OKTOBER!

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 22:15

Aaaah het was zo leukkk Hyper!

Zijn leuke foto's geworden! Haha!

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 16:26

We wouden nog naar je toe komen hoor lied, maar dat wouw jij niet, duuuuuuuus Vork

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 20:13

Uiteindelijk wel Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 00:15

Ziet er onwijs gezellig uit meiden! Jammer dat ik toen net op vakantie was, anders was ik wel weer meegegaan natuurlijk. Haha! Hoewel ik Celine vandaag ook gemeet heb op de terugweg naar huis. *LOL*

Echt onwijs mooie foto's zijn het geworden joh! Haha!

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 10:37

Volgende keer ga je gewoon weer mee plien Haha! 't was indd super gezellig, maar jou vakantie vast ook! Haha!

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 20:14

ziet er erg gezellig uit dametjes! Haha!