Celine, Tamar & ik hadden elkaar al gemeet met de frutselmeeting, en Tamar had Amber al een keer gemeet.
We zouden dan van zaterdag op zondag bij tamar blijven slapen, ik haar broer's kamer, die van haar was te klein

Om half 7 ging mijn wekkertje, omdat we om 07.40 uur in de auto moesten zitten om Celine op te halen, die naar ongeveer het eind (voor ons.) van de Afsluitdijk kwam. Nou, toen we daar waren, uh, celine in de auto gedumpt, en terug naar m'n huis

Ahfijn, toen was het kwart voor 10 en moesten we maar eens richting de trein, die om 10.06 ging vonden wij. M'n moeder ons weer lief gebracht en we waren optijd voor de trein, toen moesten we alleen nog een plekje zoeken. Ergens helemaal in een hoekje verstopt waren nog 2 stoelen over, dus daar ploffen wij neer. Met commetaar van Celine dat het wel heel erg krap was & dat ze voor ons wouw zitten want daar was zon 4 persoonszitding. maarja, daar zaten al mensen, en het raampje was open, wat verschrikkelijk veel lawaai maakte. Wij begonnen te fantaseren dat we mijn tasje erheen zouden gooien, het handvat eraan vast bleef, en dan zoef het raampje dicht ging. Als dat mislukte zou ik bij onze voor buren m'n tas gaan halen en het raampje open doen (Vragen was natuurlijk geen optie, dat snap je al

Nét toen ik m'n tas wouw gooien (ahum.) moesten die mensen eruit, dus ik dat tegen celine zeggen zegt ze huh? *mensen staan op. celine; ''hee, kom wij gaan daar zitten

nouja, dan moesten we ooknog overstappen in haarlem, dat ging verder goed gelukkig

Op het station in Leiden aangekomen zou Tamar ons met haar vader van het station halen, maar die was er nog niet, dus even bellen, net opgehangen toen we tamar zagen! van een afstand al staan zwaaien, haha

In de auto van Tamar vonden wij het dak van hun toch wel erg leuk, dat was zeg maar echt een heel groot ehm, raam erin

Bij Tamar aangekomen gingen we meteen amber bellen, want we wilde weten waar ze was! Bleek dat ze nog 40 minuten moest

Links ik & rechts celine
Toen kwam éin-der-lijk Amber aan en bedachten Celine en ik om een welkoms song voor dr te gaan zingen, maarja, toen deed dat ding het niet

Toen vonden wij het tijd om naar Ophelia van tamar te gaan, waar Tjitske en Pino van Isa ook staan, dus isa ging ook mee. Daar gingen tamar & amber oph even poetsen, wat is ophelia toch een lekkerding

Amber ging op ophelia, en tjitsk en pino zouden aan de hand meegaan naar het park.

Daar aangekomen wouw Pino wel even rennen;

*klik
En ophelia's lieve hoofdje;

En amber op ophelia, maar oph trok zich niets van amber aan dus moest tamar d'r maar weer redden..

Nou, dan was het ook nog wel een tijd om samen op de foto te gaan

Even de aap uit hangen..

En dan moesten we ook nog met iedereen appart op de foto he

Toen vonden we het wel weer tijd om terug naar de stal te gaan, daar nog even bij de pupy's gekeken & Ophelia, tjitske & pino in 't landje gezet.

Daarna naar tamar's huis gelopen & wat gebokt

Daarna hadden we niets bedacht om ons te doen, dus gingen we maar een rondje fietsen. We kwamen in een straat, moesten we langs vage personen (wat wij niet van tevoren wisten) wij blij toen we erlangs waren, bleek dat de straat doodliep, dus moesten we weer terug

Daarna weer wat gebokt (wat wil je anders met een bokt meeting

uiteinderlijk gingen ze weg, wij erachter aan

Daarna nog de film; dood eind gekeken op tamar's broer's kamer, wat hebben wij gegilt

Toen amber eenmaal sliep ging ze gezellig praten in d'r slaap. We hebben tamar trouwens niet horen snurken

Sochtends kwam ik erachter dat we de trien van 10.15 moesten hebben ipv. 10.45, wat ik tegen tamar's moeder vertelt had. Maar 10.45 kon ook, dus die zouden we nemen

Daar nog even gegeten enzo, standaard dingen

Tamar en Amber hebben ons uitgezwaaid op het station, en daarna brachten tamar en d'r moeder amber naar huis.
het was super gezellig, op naar 13 oktober!

daagdaag