Eindelijk kwam onze eerste meeting dan.

Onze (afzonderlijke) verslagen:
Soet schreef:Het begon goed: Magali was al in de winkel, en ik zat nog op. Magali belde mij (voor het eerst) op:
Soetkin: ‘Hallo?’
Magali: ‘Soetkin? Ik ben hier al hoor’
Soetkin: ‘Oke, ik ben er bijna, k’zit nog op de bus.’
Magali: ‘Oké, ik zie je straks wel.’
En zo dachten we over ons eerste ‘real life’ gesprek:
Magali: ‘Hoh, Soetkin heeft een zware stem.’ (Later werd het nog een mannenstem ook.)
Soetkin: ‘Hoh, Magali heeft nogal een hoog stemmetje’
Eindelijk aangekomen, elkaar begroet, en toen kwam dat gesprek (hier boven) er dus uit. Wat een kennismaking hé!Maar na 10 sec. bleken we allebei tóch nog een normale stem te hebben.
![]()
En dan: Shoppen! (poging tot) Want zoals Magli mij al waarschuwde: Ze is hééééééél kieskeurig. Er is 1 truitje gekocht.Na 3 uur zoeken. Maar we hadden beiden super veel lol. En we zijn samen tot de conclusie gekomen dat we nogal een... andere smaak hebben qua kleding:
Magali: ‘Jah, kijk ier: Da ga jij waarschijnlijk mooi vinden.’ (zij dus niet.)
Soetkin: ‘euh jaIk heb die!
’
Magali: ‘Ow, oeps’
Magli schreef:Soet(kin) en ik PB'en al een redelijk tijdje en vandaag was het zover, we hebben elkaar ontmoet. Mij leek het allemaal wel leuk, maar toen ik daar in de tram zat richting Oostende, richting Soet, begonnen de zenuwen toch wel te komen en de vragen. Stel dat het niet klikt? Stel dat ik haar dom vind? Enz. Toen ik aangekomen was, wist ik dat Soet er nog niet was. Dus ik belde haar even, voor de eerste keer trouwens, toen ze opnam verschoot ik wel even (zie Soet haar stem). We spraken af dat ik al naar de paardenafdeling ging gaan en Soet ging dan achter komen. En oppeens was ze daar, onze Soet. Ik wist helemaal hoe ze d'r uitzag, via foto's enz., dus een échte échte kennismaking was het ook niet, maar 't was toch raar. In't het begin ging het nog wat stroef enz. maar na een tijdje hebben we behoorlijk gelachen. We gaan zeker nog eens afspreken, we wonen toch niet zo ver van elkaar, hoop alleen dat ik er dan die dag niet zo mottig uitzie. Had niet zoveel geslapen.
Soet schreef:Hoor dat: Ze verschoot van mij (Soet)Jaa ik ben aangestaanjagend.
![]()
Magali kreeg rond 1 uur nog een smsje met de boodschap: 'Oeh ik zie het zo zitten'
= Sorry
En de klik in real life was er zéker ook!
En de foto's:
1] Poging 1 om een leuke foto te maken. Links Magali, Rechts ik.

2] De zoveelste poging, en dit keer ging het goed:

3] Magali besluit om het grijze t-shirtje tóch niet te kopen

Toen hadden we het heel druk met zoeken achter leuke T-shirts, en broeken, en truien, dat er een eindje geen foto’s meer gemaakt zijn. En aangezien we toch niet zo fotogeniek zijn, vonden we dat beiden niet zo erg. :’) En toen was het al weer bijna tijd:
4] En dan probeer je in de (veel te harde) wind nog een leuke afscheidsfoto te maken:

Het was een super meeting, en we doen het zéker nog eens over!