Sinds dat ik in Londen ben geweest wil ik erg graag naar de London Dungeon. En wat bleek, er is ook een Amsterdam Dungeon. Perfect dus!
Wie durft er samen met mij en vast en zeker nog andere bokkers een spannende meeting te houden in
THE AMSTERDAM DUNGEON
Citaat:Een bezoek aan The Amsterdam Dungeon is een vermakelijke, ironische, leuke en griezelige ervaring met professionele acteurs. Ook al is het gebaseerd op historische feiten, is het zeker geen stoffig museum.
The Dungeon is niet geschikt voor kleine kinderen onder de 10 jaar of mensen van nerveuze aard. Kinderen jonger dan veertien jaar moeten begeleidt worden door een volwassen persoon (18 jaar of ouder).
Nieuwe attractie vanaf februari 2007 - Ghosts: Witches Will Hunt You!
Het is 1555 en een stervende vrouw spreekt een vreselijke vloek uit over het huis waarin ze op een beestachtige manier gemarteld is wegens hekserij. 150 jaar later staat u zelf in dat huis! De rillingen lopen over je rug wanneer je plotseling oog in oog staat met een kwade, op wraak beluste geestverschijning die je zal verlammen van angst……..kan jij ontsnappen?
Entreeprijs
* volwassenen (18+) : €9.50
* studenten (15-17) : €8.50
* kinderen (5-14) : €7
Prijzen zijn omgezet vanaf ponden. Deze kosten gelden iig voor de maand juli. Voor een tijdelijke periode is er 50% korting op de kaarten
Kaarten kunnen van te voren worden besteld
Openingstijden

*Weekend: 12.00-18.00
Site: http://www.thedungeons.com/nl/amsterdam ... index.html
Dus... wie durft?