Jaa jaa, na 31 mei was het vandaag weer zo ver
Sharon_91, Figo_Frvr_, Tessaaa_, Michelle__ , Val_Mel en ik gingen meeten!
Dit keer in Hilversum, bij het bnn programma, Rat van Fortuin!
Citaat:Voor mij begon de dag al vroeg, 8 uur opstaan, hond uitlaten, naar t dorp, en naar t station.. Ik had om 11.30 afgesproken op station Eindhoven met Valerie, Michelle, Milou en Tessa.. Sharon zou er bij Utrecht Centraal bijkomen..
Nou, al snel was ik in Eindhoven en was ik samen met de rest.. We gingen de eerste trein naar Utrecht centraal, waar het nog best druk was.. het was een stilte coupé maar het was nou niet bepaald stil...
Toen we op Utrecht Centraal waren hebben we daar wat rondgelopen, foto's gemaakt in het fotohokje (wat dus echt zwaar mislukt was) en toen kreeg ik een smsje van sharon dat ze ook op Utrecht Centraal was...
Nou wij er naartoe, sharon zoeken, en we zagen haar, ik er hysterisch opaf rennen, sharon hysterisch op mij, en knuffelenmensen ons vét raar aankijken, maar wat boeide ons dat
Toen nog even snel naar de albert heijn gegaan, waar Milou en valerie wat eten gekocht hebben, en toen moesten we naar ons perron voor de trein naar Hilversum Sportpark.
We dachten nog even dat we de foute trein hadden, omdat er iets heel anders omgeroepen werd, maar toen we hoorde dat hij ook bij H'sum sportpark stopte, waren we gerust en gingen we rustig zitten
Tessa wilde natuurlijk heel graag met Ruben op de foto.. En dit is het resultaat
En Sharon en ik,
In de trein zat ook een groepje, en die waren volgens mij wel écht fan van Ruben, hadden een spandoek voor hem gemaakt, en waren de hele tijd over hem aan het praten in de trein, en ook een yell voor hem aan het doen enzo, nou ik irriteerde me kapot, en ik was niet de enige
Eindelijk in H'sum sportpark aangekomen andere Tessa gebelt (ik noem haar effe Tom TOm) en ze kwam ons ophalen, toch wel handig van die connecties door heel het land..
Onze Tom Tom
Na 10 minuutjes, iets langer lopen, kwamen we dichterbij en dichterbij, en ja hoor, we zaten bij de mussenstraat!
Studio 47 gevonden, fiets geparkeerd, en naar binnen gelopen, daar was t nog niet zo heel druk maar t was wel gezellig met ons groepjeToen begonnen we ons te vervelen en t duurde nog wel effe tot 14.00 uur, dus besloten we naar het gebouw van BNN te gaan, en daar wat foto's gemaakt!
Groepsfoto
v.l.n.r. Sharon, Ik, Michelle, Milou, Tessa, Valerie
nog een
v.l.n.r. Tessa( tom tom) , Michelle, Milou, Tessa, en ik
Toen maar weer teruggelopen, want het begon te regenen en het was bijna 14.00 en op het briefje stond, 14.00 aanwezig zijn, want laatkomers kunenn we niet binnen laten , bleek achteraf dus niet nodig
Daar binnen waren die hysterische kinderen er ook, en die hadden onze tafel ingenomne, nouja geen ramp, andere tafgel gepakt, aan gaan zitten, en Hendrik en Sjaak waren ondertussen weer samen!
Na lang wachten, wat écht begon te irriteren, mochten we eindelijk naar binnen, Sharon en ik zaten op de bovenste rij, en de rest ervoor.. Nou de show zelf was écht leuk, daar ga ik verder niks over vertellen, kom op 27 juli op tv op nederland 3..
Nou toen was het afgelopen, en we gingen naar buiten op Ruben wachten, want hij kwam altijd vrij snel na de show.. Nou wij waren niet ede enige die dat dachten, er stonden echt vee lmensen... Nou hij kwam dus, maar niemand deed wat, volgens mij verwachtte iedereen van de ander dat ze wel iets zouden doen, dus onze Tessa, Tom Tom die zei wat tegen Ruben, waaro phij antwoorde dat hij naar Kebab tv ging, en je zág ook aan hem dat hij echt geen zin had in foto's en ook geen tijd ervoor...
Toch nog een kliekje van Ruben, gemaakt door Milou..
Toen gingen we toch maar weer naar t station, dit keer zonder Tom Tom, maar we zijn er heelhuids gekomen..
ondertussen wat gejumpt en op glasbakken geklommen
En sharon en ik nog een foto
Toen waren we op Utrecht centraal, en moest Sharon naar spoor 2 en wij naar 15, afscheid genomen en gezegt dat we de 29ste weer elkaar zien(we hadden daar bij de studio effe besloten ons in te schrijven voor de 29ste
)
Wij zouden de trein van 17.51 pakken, dus 17.50 wij komen aan op het perron, deuren van de trein dicht, mijn reactie was dan ook
'Heej, de deuren zijn dicht'
weg trein. Nou wij balen, en kijken wanneer de volgende kwam, die kwam 10 minuten later, en toen zijn we toch nog in de goede trein terecht gekomen..
maar iedereen was moe, en dan krijg je dit..
Aaah milou
Bij eindhoven gingen valerie, michelle, tessa en milou eruit
en ik bleef alleen over![]()
![]()
ik ook heelhuids aangekomen, en t was écht een geslaagde dag!!
de 29ste gaan we weer(als t goed is
)
oja én ik ben weer bekeerd tot het RubenDom,
k vind hem weer echt cool