Buitenrijmaatje omgeving Zoeterwoude/Stompwijk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

cissi

Buitenrijmaatje omgeving Zoeterwoude/Stompwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 16:33

Hallo!

Ik ben op zoek naar een buitenrijmaatje in de omgeving Zoeterwoude/Stompwijk om gezellig naar het Noord-Aa of de Vlietlanden te rijden. Ik ben zelf 26 jaar, heb een hele brave Tinkermerrie en woon in Zoeterwoude-Dorp. Mijn paard staat aan huis. Ik woon hier nog niet zo lang en ken nog niet veel paardenliefhebbers hier. Dus als je zin hebt om een keer een buitenritje te maken, pb me dan! Leeftijd en zo vind ik niet zo belangrijk, als we maar gezellig kunnen rijden samen!

Groetjes Cindy

PS heb geen extra paard tot mijn beschikking dus je moet wel in het bezit zijn van een eigen paard of verzorgpaard...

MilesNF

Re: Buitenrijmaatje omgeving Zoeterwoude/Stompwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 12:46

Waar woon je in zoeterwoude?
Ik zou het wel leuk vinden om een keertje naar de vlietlanden te gaan (sta zelf in Leiden, naast cronesteijn).

loyalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 20:27

heej ik kom ook uit zoeterwoude Tong uitsteken
sta je bij van de blanken op de zuidbuurt of niet?? daar staat namelijk ook een tinker met een veulen Tong uitsteken
groetjes

cissi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-07 12:25

@ Loyalty: dat klopt, dat is mijn merrie met veulen! Waar sta jij dan?
@ Lieke: ik woon net buiten Zoeterwoude Dorp, aan de Zuidbuurtseweg. Weet niet of dat handig is, anders moeten we gewoon bij de Vlietlanden afspreken of zo.

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 12:29

hoi hoi

ik rijd vaak langs ken je Annemarie ook?
ik sta nu op de burmadeweg maar iets verder..
Als die van mij zover is kan ik een keer naar je toe komen samen met loyalty Knipoog zou ook misschien ook nog een keer eerder kunnen als het mag alleen is dan stappen..

cissi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-07 12:32

Hoi, heeft Annemarie ook een Tinker? Want toen de veearts (Karen) bij mijn veulen kwam kijken was er een stagiaire bij en die heette volgens mij Annemarie... Alleen stappen is ook prima hoor. Die dikke merrie van mij maakt zich toch nog veel te druk nu ze bij haar veulen weg moet af en toe. Ik moet je wel waarschuwen, ze gaat heel erg lopen hinniken Vork

Edit: Gentle in jouw profiel is trouwens echt een lekker knolletje! Vingers aflikken

loyalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 12:41

1 van me verzorgpaarden staat op boerderij in laatste huis van de weipoort tegen noord AA aan dus dan rij ik wel is naar de zuidbuurt naar me huis Tong uitsteken
in me profiel staat foto bij paard Anouska Tong uitsteken daar rij ik altijd mee buiten,

@sammy : heej hahah ja lijkt me erg gezellig met ze alle!! ik ben het alleen rijden ook beetje zat Tong uitsteken

cissi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-07 12:53

@ loyalty: rij jij vaak zonder zadel over het kerkepad? Op een vosje? Want dan weet ik wel wie je bent denk ik Knipoog

cissi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-07 13:13

Ik ga nu maar even eten en dan een rondje met Sis hobbelen nu het nog droog is *LOL* Als jullie nog een keer wat willen afspreken hoort ik het wel! Doei!

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 17:40

ik hou jullie op de hoogte wanneer ik kan denk dat ik dan gewoon met die van mezelf ga (wordt nu ingereden maar moet lukken) wordt een meeting joh Knipoog

_Mevrouwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 17:47

ik ben ook wel in voor eeen gezellig buiten ritje Haha!
Ik sta met mijn paardjes in Stompwijk,.. en heb een hele leuk welsh pony Haha!

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 17:58

We hadden het toch over een gezellig uitje Nagelbijten / Gniffelen

loyalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 18:31

hahaha ja dat ben ik Tong uitsteken maar zo irritant die groene hekjes daar heb ik altijd ruzie mee dus dan keer ik meestal maar weer om
ja ene keer ook met zadel hoor maar soms heb ik daar geen zin in hahah Tong uitsteken
meestal rij ik op zondag maandag en donderdag Tong uitsteken

@Sammy : is niet meer gezellig dan??

cissi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 13:18

Die groene hekjes zijn juist erg grappig als ik vanuit mijn keuken naar buiten kijk Vork Al die fietsers die er mee lopen klungelen Tong uitsteken Maar voor ruiters zijn ze wel een beetje irritant denk ik ja. Maar ze moeten er wel staan anders lopen straks al onze koeien en schapen op de Zuidbuurt Koe Laat maar weten wanneer jullie weer gaan rijden, dan zadel ik dikke Sis ook!

loyalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 13:36

hahaha Tong uitsteken kunnen ze er geen ander hek van maken?? net zoals aan de andere kant daar kom ik nog wel fatsoenlijk door heen Tong uitsteken

ik gaat snel effe naar de weipoort hopelijk blijft het droog Tong uitsteken

cissi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 14:40

Ik zal voor je duimen hoor Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! En ik zal het eens aan mijn vriendje vragen maar ik geef je weinig kans haha

loyalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:47

hahaha goedzo Tong uitsteken rot hek net ook weer met me fiets zat ik vast Tong uitsteken als dan met paard rij neem gewoon stro touwtjes mee en bind ik ze effe vast en maak ze daarna weer los.. paard heeft paar keer zo tussen hek half gezeten zo ik bijna hartaanval toen Boos!

zo veulen wordt al groot he Tong uitsteken

is jou vriendje dan de broer van Paula enz??

cissi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 20:44

Ja dat klopt, broer van Paula, Liesbeth en Carla die vroeger ook een paard hebben gehad. Veulen wordt zeker groot, en lastig! Maar wel leuk hoor. Hij bijt alleen een beetje... Waar rij jij meestal naartoe met je paard? En sta jij bij Van Leeuwen?

loyalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:54

ja een grote vos ken me nog vaag herrinneren geloof ik Tong uitsteken
hahaha altijd leuk hengstjes Tong uitsteken

uhm of naar me huis dat is bij de zuidhof of rondje via zuidbuurt naar zwetpad naar de auto weg en dan door dorp zo over fietspad weer naar huis of door de weipoort heb al die rondjes ook wel 100 keer al gehad hahah Tong uitsteken
jeps daar staat ze Haha!

cissi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 21:02

Ja ik rij ook altijd dat rondje over het zwetpad maar dat begin ik ook wel zat te worden. We kunnen een keer naar het NoordAa rijden daar lopen ook ruiterpaden.

loyalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:12

dat zou wel gaaf zijn Haha! maar weet niet of me paard dat haald ze is ook al bijna 25 Tong uitsteken maar goed donderdag als uit school ben ga ik nog effe stukje rijden teminste als niet regent Tong uitsteken

cissi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 22:25

Vanaf Van Leeuwen is het Noord-Aa toch niet zo ver? We kunnen rustig stappen hoor, vind ik niet erg. Maar donderdag kan ik alleen 's avonds en anders wordt het pas weer zondag. Ik ga ws. morgenavond of dinsdagavond weer rijden. Overdag werken he Misselijk

loyalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:27

ik ga meestal ook pas na het eten moet tot half 3 op school en dan nog anderhalf uur naar huis reizen snel wat eten en dan daar naar toe weet niet kunnen ook wel keer eerst gewoon rondje zou ook niet weten hoe ze op andere paarden gereageerd Tong uitsteken hahaha

cissi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 22:31

Ja das prima gewoon rondje zwetpad. Kom je dan bij mij langsrijden? Das denk ik het handigst. Zal ik de hekjes ff voor je openzetten Vork Moet je maar even laten weten hoe laat je er bent dan zorg ik dat ze klaarstaat. Je kunt gewoon het erf oprijden als je wilt hoor, de honden doen niks Duivel

loyalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:37

oke hahaha ja das goed haha dat zou super zijn als die die wilt open zetten Tong uitsteken hoef ik zelf ook niet een uur te klote Tong uitsteken ja weet ook nog niet precies hoelaat maar krijg je wel te horen!!!
haha vet gezellig Tong uitsteken