De huidige stand van zaken is:
datum: 16 november 2002
waar: bij mij in Maarssen (vlakbij Utrecht)
wat: combi meeting: computernerds (LAN party) & levensgenieters in elke zin des woords zijn uitgenodigd. Kortom, iedereen die van gezelligheid houd.
er is (beperkte) mogelijkheid tot overnachten, denk dat ik zo´n 10 man maximaal kwijt kan in mijn appartementje. Iedereen moet wel zelf hiervoor spullen meenemen zoals luchtbed, slaapzak e.d.
wie: (mensen die hebben aangegeven dat ze kunnen en willen):
Karin, SP, Obsession, vvtjuh, Romkabouter, Sten, Naz, Maarten, Pregini,
Mike, Sundancer (als ie met iemand mee kan rijden), Rob1n, Sypheron, BartvB, *marije*, Nathalie (als ze mag van haar ouders), Jurga, Pipo, Tallie1979, orri, Jura, prakkie, SuzanneF en Wouter24.
Ik heb van de volgende mensen begrepen dat ze wilde overnachten: Maarten, vvtjuh, BartvB, Obsession (evt. Nathalie), SP, Karin, Sypheron, Jurga, *marije* en Sundancer.
* Iedereen neemt wat te drinken mee, heb zelf daarnaast nog wel wat op voorraad staan, maar dan hebben we iig voor ieder wat wils en voldoende in huis.
* Mochten we samen wat willen bestellen wat eten betreft, dan lappen we op dat moment datgeen wat het kost.
* Verder zorg ik voor de happen, verzoekjes kunnen ingediend worden

* Voor de die-hard bokkers onderons, op verzoek kunnen we natuurlijk ff een kijkje nemen bij mij op de vereniging, das erg dicht in de buurt.
Ben ik nog iemand vergeten te melden, sorry, laat het me dan ff weten! Wie heeft een voorstel wat betreft de tijd?? Als er nog meer mensen zijn die meewillen dan kunnen zij zich aanmelden op dit topic!!
Mause