Pasamba = Celine/Clien
DebbjJ = Debby/Deb
paOlien = Paoline/Pien
Deb & Pien (ik) konden elkaar al, maar hadden Clien nog niet gemeet, we zitten samen in het JHK Frutsel topic , en willen met z'n 15en 16 juni meeten. Helaas kan niet iedereen..

Om 10 uur stond Debby bij me voor de deur, haar vader zou ons naar Clien brengen! We dachten dat de reis wel wat langer zou duren maar een uur later kwamen we dan toch in Joure aan. Dit wel na dat dorp compleet uit te hebben gelachen

Maargoed, 10 minuutjes later kwamen we op de manege aan, Pasamba uit de wei gehaald, even gepoetst en toen terug naar de wei gegaan om fotootjes te maken, deze willen we jullie natuurlijk even laten zien.

Clien & Pasam.
Clien & Pasam.
Pasamba.
Toen wij nog even op de foto met Pasam.

Debby;

Ik;

Daarna ging Clien rijden;

Wij mochten ook even.

Clien nog even een sprongetje gemaakt.

Daarna hebben we nog even in de kantine nagezeten, en zijn we weer naar Cliens huis terug gefietst.

Maar we kunnen ook lief zijn.

http://img80.imageshack.us/img80/205/73276570nn4.jpg
Maar ook weer gek doen.

En weer lief zijn..

Gek doen..

En dan [hoe kan het ook anders] weer lief zijn.

http://img521.imageshack.us/img521/9959 ... aanwh5.jpg
Toen gingen we weer terugfietsen naar Cliens huis, Clien links, Pien rechts met Debby achterop, en we moesten rechtsaf, maar ik hoorde dat telaat, dus botste keihard tegen Clien op! Debby kon nog net optijd van de bagagedrager afspingen, maar ik lag daar op de grond met een zere knie

Maargoed, toen gingen we dus naar de MacDonalds (waar Clien werkt, de schoonste Mac van Nederland

Thuis nog even een enge rare film gekeken die op tv was en toen vonden wij het tijd om naar bed te gaan.

Wekkertje ging weer om half 10, maar we werden nog wel een paar keer wakker 's nachts door de hitte

Toen kwam Debby's vader ons ophalen om 11.15 uur

Maar het was wel ONWIJS gezellig hè Deb & Clien!

Oja, filmpjes die ook zéker bekeken moeten worden staan nog op Deb's camera (waarvan de batterijen worden opgeladen) dus die komen eraan, en er worden vast nog wel wat dingen verteld en foto's geplaast die ik vergeten ben.. dus lees anders maar gezellig dit topicje door

MEIDEN BEDANKT VOOR HET GEZELLIGE WEEKEND