Mini-Frutselmeeting > Pasamba, DebbjJ & paOlien!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Mini-Frutselmeeting > Pasamba, DebbjJ & paOlien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 20:45

Whoeeei, gister op vandaag was the big day! *LOL*

Pasamba = Celine/Clien
DebbjJ = Debby/Deb
paOlien = Paoline/Pien

Deb & Pien (ik) konden elkaar al, maar hadden Clien nog niet gemeet, we zitten samen in het JHK Frutsel topic , en willen met z'n 15en 16 juni meeten. Helaas kan niet iedereen.. Verdrietig Celine mocht alleen als ze met iemand mee zou gaan reizen, dus hebben we besloten dat ze met mij en Deb mee gaat reizen, maar daarvoor moesten we elkaar eerst gezien hebben. ROFL Daarom zijn Deb en ik gister van de kop van Noord Holland naar Joure in Friesland afgereist om bij Celine te blijven slapen! Hyper!

Om 10 uur stond Debby bij me voor de deur, haar vader zou ons naar Clien brengen! We dachten dat de reis wel wat langer zou duren maar een uur later kwamen we dan toch in Joure aan. Dit wel na dat dorp compleet uit te hebben gelachen Huilen van het lachen Straatnamen enzo.. echt hilarisch Schijnheilig Maargoed, juiste huis was dankzij Tomtom snel gevonden en Celine stond ons buiten al op te wachten. Haha! Even een knuffel (voorstellen hoefde niet vonden wij Vork ) en naar binnen, spullen naar de slaapkamer gebracht en toen het eventjes stil was hadden we al de slappe lach. Huilen van het lachen Wij zijn echt té erg gewoon. Nagelbijten / Gniffelen Toen zijn we beneden even op de computer geweest (andere Frutsels jarloers maken door met z'n 3en achter de webcam te gaan zitten *LOL* ) en hebben we onze paardenkleren aangetrokken en te fiets naar de manege (waar Clien haar paard, Pasamba staat) te gaan. Dit met enige moeite, ik fietste namelijk na 5 seconden al tegen een paal op (met Deb achterop Nagelbijten / Gniffelen ) over mijn fiets(val)kunsten komt trouwens nog een vervolg. Vork

Maargoed, 10 minuutjes later kwamen we op de manege aan, Pasamba uit de wei gehaald, even gepoetst en toen terug naar de wei gegaan om fotootjes te maken, deze willen we jullie natuurlijk even laten zien. Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Clien & Pasam.
Clien & Pasam.
Pasamba.

Toen wij nog even op de foto met Pasam. *LOL*

Debby;

Afbeelding

Ik;

Afbeelding

Daarna ging Clien rijden;

Afbeelding

Wij mochten ook even. Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Clien nog even een sprongetje gemaakt. Hyper!

Daarna hebben we nog even in de kantine nagezeten, en zijn we weer naar Cliens huis terug gefietst. Haha! Toen gingen we weer omkleden want we wilden foto's maken in het park! Haha! Eenmaal in 't park aangekomen gingen we nogal.. uuh.. gek doen *LOL*

Afbeelding

Maar we kunnen ook lief zijn. Ja

http://img80.imageshack.us/img80/205/73276570nn4.jpg

Maar ook weer gek doen. Vork

Afbeelding

En weer lief zijn.. *LOL*

Afbeelding

Gek doen..

Afbeelding

En dan [hoe kan het ook anders] weer lief zijn. Lovers

Afbeelding

Afbeelding

http://img521.imageshack.us/img521/9959 ... aanwh5.jpg

Toen gingen we weer terugfietsen naar Cliens huis, Clien links, Pien rechts met Debby achterop, en we moesten rechtsaf, maar ik hoorde dat telaat, dus botste keihard tegen Clien op! Debby kon nog net optijd van de bagagedrager afspingen, maar ik lag daar op de grond met een zere knie Huilen van het lachen (die nu blauw is ROFL ). Maargoed.. toen was het etenstijd en we zouden naar de macdonalds gaan. Eerst eventjes een pakje drinken opdrinken. Nagelbijten / Gniffelen Dat kwam niet echt goed. Huilen van het lachen Een blik naar elkaar was genoeg om totaal de slappe lach te krijgen, Clien spuugde natuurluijk weer alles uit op de grond en bij Pien schoot de chocomel het verkeerde keelgat in waardoor ze half kotsend/boerend/hikkend rondliep. Clown Deb was de enige die het drooghield. Vork

Maargoed, toen gingen we dus naar de MacDonalds (waar Clien werkt, de schoonste Mac van Nederland *LOL* ) en hebben we ons daar flink laten gaan Vork . Daarna weer terug naar huis en nog even op de computer gezeten. Om 9 uur gingen we naar de kermis in Heerenveen! Clien en ik eerst in de NoLimit, (Deb durfde niet Vork ) daarna in zo'n ding waar je buik van gaat draaien *LOL* , en toen hebben we Debby overgehaald om nog een keer, maar dan met zn 3en in de NoLimit te gaan, dat ding is echt gaaf, over de kop enzo, en uitzicht over heeeeel Heerenveen. Haha! Later nog in zo'n 'magisch circus', zo'n huis waar je doorheen loopt, maar dat je steeds bijna op je bek gaat omdat dan de grond gaat draaien of trillen enzo. *LOL* En in de Breakdance zijn we geweest, waar Deb en ik de hele tijd tegen elkaar opbotsten. Vork Verder nog heerlijke oliebollen en lolly's gegeten. Ja toen was het alweer 12 uur (sluitingstijd vd kermis) en werden we opgehaald door Cliens moeder.

Thuis nog even een enge rare film gekeken die op tv was en toen vonden wij het tijd om naar bed te gaan. Lachen We sliepen op zolder, met z'n 3en op een bed wat op een kast stond ofzo, soort hoogslaper, voor ongeveer 2 personen, maar dan moest er eentje 2 meter lager slapen en dat vonden we gemeen, dus dan maar knus met z'n 3en boven Haha! Was wel warm btw Vork Dankzij Debby's droogheid ook nog 'ns de slappe lach gehad. Gaat ze van die achterlijke vragen stellen. Huilen van het lachen QUESTION *LOL* Rond 3 uur sliepen we ongeveer..

Wekkertje ging weer om half 10, maar we werden nog wel een paar keer wakker 's nachts door de hitte Tong uitsteken 's Morgens niet eens een ontbijt gehad omdat we nog vol zaten van het kermis & mac donalds voedsel Huilen van het lachen Die moeder van Clien zal ook wel denken. Wat krijgen ze daar normaal te eten in Noord Holland? ROFL

Toen kwam Debby's vader ons ophalen om 11.15 uur Verdrietig Wheeh toen moesten we afscheid nemen.. Tis maar voor 3 weken, want dan is de 'echte' Frutselmeeting en blijft Clien 2 nachtjes bij mij slapen met Deb Haha! Maar toch vonden we 't echt niet leuk om naar huis te gaan..

Maar het was wel ONWIJS gezellig hè Deb & Clien! Haha! zéker voor herhaling vatbaar. Hyper! Maar dat komt wel goed Ja

Oja, filmpjes die ook zéker bekeken moeten worden staan nog op Deb's camera (waarvan de batterijen worden opgeladen) dus die komen eraan, en er worden vast nog wel wat dingen verteld en foto's geplaast die ik vergeten ben.. dus lees anders maar gezellig dit topicje door Ja

MEIDEN BEDANKT VOOR HET GEZELLIGE WEEKEND *LOL*
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-05-07 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Mini-Frutselmeeting > Pasamba, DebbjJ & paOlien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 20:47

Oja, en nog HET bewijs dat Debby een grasspriet is. *LOL*

Afbeelding

Afbeelding

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 20:48

Whaaaaaaaa, pien. Daar is ie dan Haha!
Het was zoooo vet. Hyper!

Ga het nu allemaal even rustig lezen Haha!

Oh, ik druk op verzenden en ik zie al die maffe foto's met die grasspriet, moet goedkome Vork

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 20:56

Hahahahaha, geweldig Plien! Huilen van het lachen Ik heb me echt dood gelachen dit weekend Huilen van het lachen Het was inderdaad echt heeeeel erg leuk en gezellig enzo, en zeker weten voor herhaling vatbaar *LOL*
* Die foto's Huilen van het lachen

Hyper! Hypert

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 20:58

haha, pien, alles staat erin, behalve mijn kamelen verhaal, houde zo Vork
het was echt geweldig Haha! zeker voor herhaling vatbaar, maar dat zijden mijn vader & celine's moeder ookal Haha! jeah Hyper!

en over 3 weken de frutsel meetingggggggggg Hyper!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 21:00

Deb, zet je kamelenverhaal ff neer dan, want ik wist em niet zo goed meer Huilen van het lachen En het was zó moeilijk om foto's van ons 3en te maken, want die selftimer wou niet echt meewerken, en die grassprieten al helemaal niet Clown

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 21:06

haha ja ik weet 'm niet ook neit zo goed meer *LOL*

Jullie zaten te praten en ik zat hyper te doen, toen zeiden jullie, stoppeeeeeee Tong uitsteken
Dus ik ging onder die dekens Nagelbijten / Gniffelen en ineens, deb wat ben je stil...
tiktaktiktak..
ik; Ik ben een kameel Clown ( Nagelbijten / Gniffelen )
toen lagen jullie dubbel.
ik; Nummer 10. hihaaa..

verder weet ik 'm niet meer, sorry *LOL*

Afbeelding
Pasam en ik gingen kriebelen Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 21:08

paOlien schreef:
Deb, zet je kamelenverhaal ff neer dan, want ik wist em niet zo goed meer Huilen van het lachen En het was zó moeilijk om foto's van ons 3en te maken, want die selftimer wou niet echt meewerken, en die grassprieten al helemaal niet Clown

Daar bedoel ik dit dus mee Vork

Afbeelding

Ambertjee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 21:09

Aaaaah dat ziet er gezellig uit!! Haha! *jaloers
Echt super dat het zo leuk was! Haha!

Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 21:12

Ooh jullie hebben het echt wel leuk gehad volgens mij. Haha!
Ik wil oooooooooooook. Verdrietig

Ziet er echt súpergezellig uit, en de verhalen klinken ook gezellig! Haha! Haha!

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 21:14

Het was ook supeeer Haha! nu moeten we 3 hele weken wachten Verdrietig
Jullie moeten ook gewoon mee Haha!
Am, jij mocht toch mee als frya mocht?
en An, jou zus moet die dag naar utrecht hoe toevallig! Haha!

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 21:23

Haha die grassprieten, toen lag ik ook in een deuk omdat er steeds een grasspriet precies voor Pliens gezicht zat Huilen van het lachen

Ambertjee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 21:29

Ik wil filmpjes zieeeen Haha!
En ja ik mocht volgens mij wel als Frya ook mocht..

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 21:30

Haha ziet er gezellig uit, moest wel lachen om die dingen die jullie schreven *LOL*

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 21:35

Ziet er geweldig uit Haha! wil niet weten hoe de vmbo meeting gaat worden Clown

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 21:35

Whaaah wat een gaaf verslag Plien, Deb en Clien! Hyper!
Zo te horen hebben jullie het ge-wel-dig gehad!
Whoeeeii. Haha! Heel veel plezier op/met jullie frutselmeeting. Lovers

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 21:37

Haha, tja, die verhaaltjes, ben ik echt zó droog? *LOL*

Dankje Juul! Haha! Lovers

Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 21:39

Anders komen jullie (Clien, Plien, Deb) ook nog ééven naar het frutseltopic? Verdrietig

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 21:57

Daar ben ik toch an? Lovers

Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 21:57

Nu wel ja. Haha! Lovers

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:37

Gave foto's men! Ik ben echt vet jaloers, ik wil ooohooook! Maarja, dan maar 3 weken wachten Lovers

Taat_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:38

T ziet er echt te leuk uit! Lachen
Die foto's, verhalen.. Volgende keer ga ik mee dames Vork ..

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:50

Haha best Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 08:40

Pasamba schreef:
Haha die grassprieten, toen lag ik ook in een deuk omdat er steeds een grasspriet precies voor Pliens gezicht zat Huilen van het lachen

Ja en wij allemaal grassprieten wegplukken, opeens 'DIE DAAR IS HET!! DIE!' Huilen van het lachen

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 10:26

Waaaaa!
Super.
Ziet er heel gezellig uit Cool
Aan plezier geen gebrek met deb clien en plien Cool