Kampweek bij "De Tschogglberg" speciaal voor boktleden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

HaffieIngrid

Kampweek bij "De Tschogglberg" speciaal voor boktleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-07 15:43

Hallo allemaal!
Bij deze wil ik een voorstel doen om deze zomer een speciale kampweek te organiseren voor alleen mensen van bokt, zodat het extra gezellig wordt en je zo kan meeten met mensen die je altijd al had willen ontmoeten.
Ik zal ons even voorstellen:

Wat: Ruiterkamp bij Haflingerstal “De Tschogglberg”
Waar: Noordbergum in Friesland
Wie: Voor kinderen van alle leeftijden en speciaal voor boktleden.
Wanneer: van 12 t/m 18 augustus
Aankomst en vertrek: zondag 14.00 uur tot zaterdag 11.00 uur.
Programma: Je bent de hele week bezig met onze haflingers en niet alleen maar met de
pony’s die voor de kampen gebruikt worden, want de fokmerrie's, veulens en jaarlingen
hebben natuurlijk ook genoeg aandacht nodig. Overdag ben je bezig met onder andere
verzorgen, dressuur (gedpl. instr.), springen, longeren, buitenritten, mennen, voltige,
spelletjes te paard en nog veel meer leuke activiteiten. Ook is er een avondprogramma
met spelletjes zonder de paarden.
Accommodatie: Er wordt geslapen in een groot verblijfsgebouw met slaapzalen en stapelbedden.
We eten gezamenlijk in de grote kantine.
Eigen pony?: Ook kan je natuurlijk je eigen pony of paard meenemen, dit hoeft natuurlijk geen
haflinger te zijn. De kosten hier van zijn niet veel en er is hooi stro en biks bij in. Ze komen
in een ruime box te staan en overdag is er een mogelijkheid om ze los te laten.
Bijzonderheden: Vrijdag is een speciale dag met overdag een wedstrijd voor alle categorieën van
beginner tot gevorderde en 's avonds een bonte avond.

Ik hoop dat er leuke reacties komen zodat ik deze bij voorbaat geslaagde week kan organiseren.