we hebben nou al een paar keer het idee gehad om een boktmeeting te gaan houden, nou moet het er toch echt een keer van komen hoor het liefst met de paarden natuurlijk, dat is het leukst. en dan daarna met zijn allen naar de Mac ofzo? voor meer suggesties en aanmeldigen, PLAATS HET! hihihi, ik hoor het wel.
paarden en onmogelijk nee joh tuurlijk niet. ik heb britt en yentl al voorzien van een paard. en mijzelf natuurlijk. Leonie zetten we gewoon op zoe ofzo
Shirley kan soms vrij dominant naar andere paarden zijn, jaja, echte merrie. En ze is de laatste keer gevallen buiten, dus weet niet of dat zo goed gaat
Misschien kunnen we wel langs gaan bij een aantal paardjes, maar dan alleen kijken.. En dan zo een rondje maken en al afsluiting naar de mac? Dan heb je ook een soort paardenmeeting..
Ja, maar dan moet je wel een route maken waar alle paarden staan en waar je langs mag, zodat je niet heen en weer blijft fietsen.
We zouden opzich wel kunnen fietsen naar Heenvliet, ik vind het niet zo heel ver, maar ik weet niet wat de anderen vinden. En op de terugweg kunnen we langs de MAC gaan daartussen Geervliet en Spijkenisse in.