De aanwezigen bokkers:
ROMANxBEAUTY- Anne Marijn
Marloess_-Marloes
Loje- Charlotte
Suuszels-Suzanne
En Nicole maar dat is eigenlijk geen bokker

Het was een erg gezellige, hypere dag! Dus hier nog even een verslagje
Charlotte en ik (Suzanne) gingen vanaf Lombardijen naar station Dordrecht, daar “meetten”we Marloes, Nicole en Anne. Vanaf Dordrecht namen we de trein naar Tilburg en toen de bus naar de efteling

In de efteling gingen we als eerste in de fata morgana, na natuurlijk het HCB-gaat-nooit-verloren lied. Daarna gingen we in de bobslee. Toen hebben we met alle moeite Charlotte de Python in gesleurd, Anne wou helaas niet mee. Na de python eventjes iets gegeten en vervolgens de vliegende Hollander! Na een hele tijd in de rij gestaan te hebben mochten we er bijna in en toen kwam er een storing… waardoor we nog langer moesten wachten

Vervolgens in de Piranha gegaan waar we wonder boven wonder redelijk droog uitkwamen, alleen Marloes was er bijna uitgekiepert

Toen ging ik met Charlotte in de Vogelrock en gingen Nicole, Anne en Marloes in het Carnavalfestival. Waar Anne weer haar grote vriendin Clara zag (zie foto’s).
Daarna gingen we opsplitsen want Marloes, Nicole en Anne gingen iets eerder naar huis maar eerst gingen ze nog 3 keer in de Pyranja! Nicole en Marloes waren toen helemaal doorweekt en Anne ook behoorlijk

Charlotte en ik gingen nog een keer in de python, de vliegende Hollander (zonder storing!), de vogelrock en de droomvlucht.
Kortom geslaagde dag en zeker voor herhaling vatbaar!
Hieronder volgen de foto’s van mij en Anne, die van Charlotte komen eraan.
in de trein Marloes en Nicole
Marloes, Charlotte en Nicole, net in de efteling

Anne, Nicole en Marloes in de fata morgana
Anne die niet mee wou in de Python en dus opgescheept bleef met een berg tassen
hypere nicole tijdens de lunch
wachtend voor de vliegende hollander
binnen bij de vliegende hollander
nog steeds binnen in die lange rij
wachtend bij de storing

Anne's grote vriendin, Clara

dat waren de leukste foto's wel weer van ons dagje efteling
Charlotte wil jij zelf ff je foto's plaatsen of sturen zodat ik ze kan plaatsen?